https://daigo.ir/secret/361440061
۹۰ تایی شدنت مبااارک
برا این مناسبت باید ۹۰ بدی 💔
هدایت شده از Paranoia
به طرز کریه ای حالت تهوع دارم(یار و یاورم از بدو ورود به این دنیا)
" ESO 422-41"
به طرز کریه ای حالت تهوع دارم(یار و یاورم از بدو ورود به این دنیا)
من چی بگم که سردرد و گریه و حالت تهوع رو باهم دارم
" ESO 422-41"
https://daigo.ir/secret/361440061 ۹۰ تایی شدنت مبااارک برا این مناسبت باید ۹۰ بدی 💔
ببخشید لینک ناشناستو گذاشتممم وای 😂💔
https://eitaa.com/sako139
https://eitaa.com/white_moon_2024/1337
اشکال نداره مگه همیشه باید چیزی برای گفتن داشته باشی ؟
هممون خسته ایم ولی خودکشی که راه چاره نیست ، یکم با خودت خلوت کن و استراحت کن
https://eitaa.com/white_moon_2024/1340
پس باید دست برداری از این کار ، به خودت گوش کن و اهمیت بده
به این فکر کن که در آینده قراره انیمیشن ساز بشی و با انیمشنات درسایی رو به بچه های نسل آینده بدی این بهت امید نمیده ؟
https://eitaa.com/white_moon_2024/1342
همه چیز در تو تغییر میکند،عزیزترینم. چه از درون و چه از بیرون. میدانم که میتوانی حسش کنی ، اما هیچ کلمه ای برای بیانش نداری . اما این حقیقت را تغییر نمیدهد که تو خیلی با ارزش تر از آن چیزی هستی که تصور میکنی.
--دختری که ماه را نوشید