eitaa logo
آدم
16.9هزار دنبال‌کننده
577 عکس
172 ویدیو
3 فایل
ضعیفِ قاصرِ فانی ارتباط؛ انتقاد؛ انزجار؛ فحش: @Alim313_313 همه اکانت‌های من: توییتر: x.com/Ebnehava ویراستی: virasty.com/Ebnehava تلگرام: t.me/AliEbnehava روبیکا: rubika.ir/Ebnehava سروش پلاس: splus.ir/Ebnehava بااجازه بزرگترا بله: ble.ir/Ebnehava ایتا:
مشاهده در ایتا
دانلود
خیلی مهم! سایت خبری آمریکایی ZeroHedge که یک سایت تحلیلی هست طی گزارشی مفصل و با جزییات ادعا کرده که وزارت دفاع آمریکا آمار واقعی تلفات جنگ با ایران رو کمتر از میزان واقعی اعلام کرده. فرماندهی مرکزی آمریکا (CENTCOM) ادعا کرده از شروع جنگ تا اوایل آوریل، حدود ۳۰۳ آمریکایی زخمی و ۱۳ نفر کشته شدن اما گزارش این سایت تحلیلی با استناد به جزییات متعدد حملات ایران و مستندات سایت The Intercept ادعا می‌کنه این ارقام کامل نیست و میزان واقعی تلفات بر اساس تحلیل این رسانه، از اکتبر ۲۰۲۳ تا الان تقریباً ۷۵۰ نظامی آمریکایی کشته یا زخمی شدن! پ.ن: حالا فعلا فشار ترامپ روی رسانه‌های مخالفش خیلی زیاده و دائماً با کنایه‌ی (فیک‌نیوز) و (رسانه زرد) بهشون برچسب می‌زنه و سعی می‌کنه ساکتشون کنه. اما ماه پشت ابر نمی‌مونه ؛ خیلی چیزای دیگه هم به مرور افشا میشن ان‌شاءالله 🤝 @Ebnehava
ما یه مصوبه داریم در مورد «کنوانسیون وضعیت حقوقی دریای خزر» که همین ۲۰۱۸ بین ایران، روسیه، قزاقستان، ترکمنستان و آذربایجان تصویب شد مهم‌ترین بندش این بود که هیچ نیروی متحد خارجی حق ورود و داشتن پایگاه ساحلی اطراف خزر رو نداره برای تنگه که از نظر حقوق بین‌الملل نمیشه ورود و خروج خارجی رو ممنوع کرد اما اون بخش داشتن پایگاه رو باید تا داغه بچسبونیم 😬 @Ebnehava
تجهیزات نیروی نظامی تو خط مقدم جزایر ایرانی VS تجهیزات نمایش رژه خانوم‌‌ها همین ایام اون سلاح‌ها به‌کنار! اون دوش‌ پرتاب‌هایی که دست هر کدوم از خانوم‌ها یکی دادن، از همونایی نیست که می‌گفتن تو کشور کمه و دست همه نیست؟ 🤔 @Ebnehava
19.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سمت درست تاریخ دقیقا همینجاست؛ وسط ایران! این کار تمیز رسانه‌ای رو از دست ندید 👌 @Ebnehava
این روز تولد آقا یه چیزی شنیدم خیلی حالمو گرفت تو بمباران روز اول صهیونیست‌ها چندتا ساختمون رو‌ زده بودن اما بقیه ساختمون‌ها مثل حسینیه ، نسبتا سالم بودن یکی از بچه‌ها گفت روز اول حتی نصف کتابخونه سالم بوده و بخشی ازش سوخته بوده فقط کتاب‌های باقی‌مونده رو جابجا می‌کنن تا با با ادامه آتیش‌سوزی از بین نره اما متأسفانه تو بمباران مجدد همش می‌سوزه؛ و چیزی از کتابخونه آقا باقی نمی‌مونه..💔💔💔 چقدر دل‌تنگتیم 💔 @Ebnehava
اصطلاح «دهن‌لقی» رو وقتی به‌کار می‌برن که کسی میاد اسرار و اطلاعات یه جلسه خصوصی رو فاش می‌کنه. ابطحی بدون اینکه خودش بفهمه ، گفت ترامپ راست میگه! :)) @Ebnehava
روی عکس زوم کنید این تصویر رو امروز اکانت‌های خارجی منتشر کردن و طبق چیزی که مشخصه، بیش از ۵۰ قایق تندرو ایران دارن از تنگه هرمز عبور می‌کنن رصدگرها نوشتن هیچوقت این تعداد همزمان رو ندیدیم احتمالاً هدف مین‌گذاری تو بخش‌های عمیق‌تر و نقاط نزدیک به عمان باشه قراره براتون تو همین دنیا جهنم درست کنیم آمریکایی‌های گرامی 😌🔥 @Ebnehava
جناب آقای پزشکیان امروز افاضه فرموندن: استمرار درگیری‌ها به نفع هیچ طرفی نیست! بزرگوار! گرامی! مهربون! آخه کی قراره بفهمید دنیا اون مهدکودکی نیست که شما تصور می‌کنید! چرا متوجه نیستید این حرفایی که ظاهر منطقی و معقول و انسانی دارن ، وقتی از زبون رئیس‌جمهور یک کشور درگیر جنگ و تحت حمله گفته میشه ، تو دنیای سیاست معنیش پالس ضعف دادنه؟! چرا هر بار که ما قراره به جایی برسیم یهو شما یادتون می‌افته جوری حرف بزنید که انگار داریم میگیم توروخدا به ما رحم کن آمریکا! کی قراره بفهمید ان‌شاءالله؟ @Ebnehava
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این ویدیو از مقایسه حرفای اطرافیان ترامپ قبل و بعد از رئیس‌جمهور شدنش ویدیوی خیلی مهم و پر نکته‌ایه! تو آمریکا این سیاست‌مدارها نیستن که خط سیاسی کشور رو تعیین می‌کنن، بلکه شرکت‌های بزرگ و لابی‌هایی قدرت هستن که مشخص می‌کنن کشور باید به چه جهتی بره بخاطر همین وقتی دستور برسه، همه روی عقیده‌شون پا می‌ذارن و قلاده رو می‌بوسن... @Ebnehava
صرفا جهت اطلاع؛ جزئیات پیش‌نویس پیشنهادی اخیر ایالات متحده-ایران به ادعای آمیت‌ سگال خبرنگار و روزنامه‌نگار مشهور صهیونیست: 🔻– ایران با تعلیق ۱۵ ساله غنی‌سازی موافقت کند، به استثنای رآکتورهای تحقیقاتی برای ایزوتوپ‌های پزشکی. 🔻– بخشی از ذخایر ۶۰٪ و ۲۰٪ اورانیوم ایران به سوخت رآکتور تبدیل شود و بخش دیگر با کاهش سطح غنی‌سازی رقیق گردد. در هر حال، از ایران خارج نمی‌شود. 🔻– نظارت کامل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر سایت‌های هسته‌ای ایران. 🔻✅– باز کردن تنگه هرمز، با امکان دریافت عوارض عبور. ✅– ایالات متحده لغو تدریجی تحریم‌ها را به ایران پیشنهاد می‌دهد. ✅– ایالات متحده تمام دارایی‌های مسدودشده ایران در خارج به مبلغ ۲۰ میلیارد دلار یا بیشتر راآزاد می‌کند. ✅– ایالات متحده متعهد به پیمان عدم تعرض با ایران می‌شود که از طریق قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد و معاهده‌ای که توسط کنگره تصویب شده، تضمین می‌گردد. ✅– ایالات متحده تمام نیروهای نظامی خود را از خلیج فارس خارج می‌کند. پ.ن: این متن صرفا ادعای شبکه اسرائیلیه و توسط ایران تایید یا رد نشده! @Ebnehava
آدم
صرفا جهت اطلاع؛ جزئیات پیش‌نویس پیشنهادی اخیر ایالات متحده-ایران به ادعای آمیت‌ سگال خبرنگار و روزن
بر فرض صحت این ادعا: ۱- رقیق کردن اون ۴۰۰ کیلو یا تبدیل کردنش به سوخت حماقت و بلکه خیانت محضه. به قول دوستان اون ۴۰۰ کیلو حکم ناموس رو برای ایران داره اگه تا حالا این دو حیوان درنده (آمریکا و اسرائیل) به ایران حمله هسته‌ای نکردن، نه بخاطر قوانین مزخرف بین‌المللیه نه انسانیت نه این چیزا ، چون سر ماجرای غزه همه جهان فهمید اینا کشکه! آمریکا می‌دونه در صورت حمله هسته‌ای ، به ما مجوز میده که اون ۴۰۰ کیلو تبدیل به بمب بشه و بخوره تو سر اسرائیل! پس این مانع رو باید از سر راهش برداره. ۲- نظارت کامل آژانس یعنی برگشتن سر خونه اول. توضیح نیاز نداره که آژانس رسماً و علناً کارمند و نوکر آمریکا و اسرائیله و تک تک ترورها و خرابکاری‌های سال‌های گذشته با اطلاعاتی که آژانس میداد انجام میشد نظارت کامل آژانس یعنی ترور تمام دانشمندان هسته‌ای و خرابکاری گسترده ۳- لغو تحریم‌های آمریکا یک سراب بزرگه که فقط احمق‌ها باور می‌کنن. الحمدالله برجام و توافقات دیگه برای لغو تحریم هنوز جلوی چشممونه و برای هزارسال پیش نیست! لغو تحریم خودش یک دروغ بزرگه! حالا شما فکر کن آمریکا می‌خواد همینم نسیه بهمون بده! (تدریجی!) ۴- تا وقتی پول‌های بلوکه شده رو وسط تهران نبینم این وعده کذب رو باور نمی‌کنم تو همین دولت شهید رئیسی هم پول‌های بلوکه شده رو آزاد کردن اما انتقالش به ایران آرزو شد!! ۵- آمریکا ممکنه یه روزی از منطقه بره ، اما پیمان عدم تعرض هم یک شوخی مضحکه. این شیطان بزرگ هرگز به چنین پیمانی وفادار نمی‌مونه! + دلیل این ۵ تا؟ - تجربه! @Ebnehava