eitaa logo
آدم
17.1هزار دنبال‌کننده
606 عکس
179 ویدیو
3 فایل
ضعیفِ قاصرِ فانی ارتباط؛ انتقاد؛ انزجار؛ فحش: @Alim313_313 همه اکانت‌های من: توییتر: x.com/Ebnehava ویراستی: virasty.com/Ebnehava تلگرام: t.me/AliEbnehava روبیکا: rubika.ir/Ebnehava سروش پلاس: splus.ir/Ebnehava بااجازه بزرگترا بله: ble.ir/Ebnehava ایتا:
مشاهده در ایتا
دانلود
آدم
‼️ طبق گزارشی که CNN منتشر کرده، ذخایر موشک‌های کلیدی ارتش آمریکا توی فقط ۴۰ روز جنگ اینقدر مصرف شدن: موشک‌های تهاجمیِ دقیق: حدود ۴۵٪ سامانه پدافندی تاد:حداقل ۵۰٪! سامانه موشکی پاتریوت: حدود ۵۰٪ کروز تاماهاوک: حدود ۳۰٪ موشک هوا‌به‌سطح جاسم: بیش از ۲۰٪ و موشک‌های S.M3 و S.M6: حدود ۲۰٪ نکته بسیار مهم ماجرا اینه که جایگزینی ذخایر این موشک‌ها چیزی بین ۳ تا ۵ سال و حتی بیشتر طول می‌کشه و بودجه اضافی‌ای هم که پنتاگون برای تولید بیشتر خواسته خیلی زیاده و هنوزم به تأیید مجلس نرسیده.. به وعده الهی ایمان داشته باشید! استوار باشید که خدا راه تسلط کفار بر مومنین رو خواهد بست.. @Ebnehava
اسمش مهدی فرید بود شغلش بسیار حساس و تو حوزه «پدافند غیرعامل» مسئول بخش مدیریت کمیته پدافند غیرعامل بود برخی اخبار تایید نشده هم گفتن که سابقا کارمند سازمان انرژی اتمی هم بوده مهدی فرید امروز بدلیل همکاری و ارسال اطلاعات مهم و حساس به موساد ، اعدام و به درک واصل شد! این فقط گوشه‌ای از نفوذی هست که رهبر شهید بارها راجع به وجودش در دستگاه‌های حساس کشور تذکر داده بودن! ان‌شاءالله لو رفتن بقیه نفوذی‌ها.. @Ebnehava
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایروانی، سفیر ایران در سازمان ملل: ایران به محض لغو محاصره دریایی آمریکا آماده مذاکره است😑😑 بابا شماها چرا انقدر فرومایه‌اید؟! چرا یه اپسیلون عزت نفس ندارید؟! چرا انقد ایران رو کوچیک می‌کنید جلوی این حیوون وحشی؟! چرا سر سوزنی از نگاه مقتدرانه‌ای که رهبر شهید می‌گفتن رو ندارید؟! @Ebnehava
پیام مخاطب @ali_bitarafan5
اگه لانچر بدون چاشنی انفجاری بیاد تو یه خیابون تهران نقض اصول ایمنی مردمه؛ اما اگه اسرائیل سراسر تهران رو بمباران کنه اونا همش اهداف جمهوری اسلامیه! وقتی شبکه تروریستی ایران‌اینترنشنال مخاطبش رو حتی گاو هم فرض نمی‌کنه! :) @Ebnehava
مهم در جدیدترین اظهارات امروز سگ زرد، مدعی شد که آتش‌بس نامحدود نیست و به ایران برای مذاکره ۳ الی ۵ روز زمان داده! این تایم ۳ تا ۵ روزه دقیقا همزمان میشه با زمانی که سومین ناو هواپیمابر بوش هم به منطقه ما می‌رسه و نزدیکی ایران قرار می‌گیره بر اساس اطلاعات ردیابی، ناو هواپیمابر بوش الان نزدیک سواحل تانزانیا یا کنیا هست و حدود ۳ تا حداکثر ۵ روز دیگه می‌رسه. رسیدن این ناوگان همزمان با تمام هواپیماها و نیروهایی که این دو هفته اومدن ، یعنی تکمیل و آماده‌باش کامل آمریکا برای شروع جنگ! هرلحظه فرصت دادن به این حیوون درنده اشتباه جبران ناپذیره... @Ebnehava
یه احتمال هست که به ذهن همه‌مون میرسه و لازم نیست بگم ولی یه احتمال دیگه‌ای هم وجود داره اینکه بجز اراده ایران، اراده‌های دیگری هم وجود داره که دوست داره جنگ انرژی در جهان شدید و شدیدتر بشه این اراده‌ها با منافع و انگیزه‌های مختلف در حال فعالیت هستن @ali_bitarafan5
اسکات بسنت، وزیر خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که معافیت‌های تحریمی مرتبط با محموله‌های نفتی ایران و روسیه در دریاها رو برای ۳۰ روز دیگه تمدید کرده انقد که این جنگ تونسته رفع تحریم کنه، برجام ظریف با اون همه امتیازی که داد یک صدمش هم رفع تحریم نکرد! @Ebnehava
توییت دریاسالار سابق نیروی دریایی آمریکا: به ما گفته شده بود که نیروی دریایی ایران غرق شده، نیروی هوایی‌شان نابود شده، مواد شکافت‌پذیرشان منفجر شده و رهبرانشان کشته شده‌اند. با این حال، آن‌ها به شکل جادویی همین امروز صبح ۲ نفتکش (شد ۳تا😁) را توقیف کردند. دروغ درباره‌ٔ همه چیز. @Ebnehava
تصویر ماهواره‌ای امروز از ۳۳ قایق تندرو سپاه که دارن به سمت ساحل برمی‌گردن احتمالاً اینا همون قهرمانان عزیزی هستن که امروز ۳ کشتی دشمن متجاوز رو توقیف کردن که یکیش برای اسرائیل بود. وقتی که یادت می‌افته توی ۲۰۰ سال گذشته کشور ما عملاً تو سری خور قدرت‌های جهان بود و حالا یک تنه جلوی ابرقدرت‌های هسته‌ای وایساده، دیدن این تصاویر صد برابر لذت‌بخش میشه ❤️‍🔥 @Ebnehava