هدایت شده از علی بیطرفان | روایت میدان 🇮🇷
اکانت 《عیار》 رو حتما دیدین قبلا
از بهترین اکانتهای توییتره
فعالیت منظمش رو توی ایتا شروع کرده
این لینک کانالشه:
http://eitaa.com/ayyarom
این تصویر اسکرینشات از آرشیو یه پست توی انجمن اینترنتی 4chan هست
فورچن یه سایت قدیمی و معروفه که از ۲۰۰۳ فعاله و کاربران ناشناس زیادی توی موضوعات مختلف توش نظر میذارن
البته که خیلی از نظرات با شایعه و تئوری توطئه همراهه و مطالب غلط زیادی توش هست، اما خب گاها هم بخاطر برخی پیشبینیها معروف شده.
این متن که میبینید رو یک فرد ناشناس ۲۲ ژوئن ۲۰۲۵ یعنی پارسال توی سایت گذاشته
این مطلب رو نه تأیید میکنم نه تکذیب، صرفاً ترجمهش رو تو پست بعدی میذارم، بخونید👇
@Ebnehava
آدم
این تصویر اسکرینشات از آرشیو یه پست توی انجمن اینترنتی 4chan هست فورچن یه سایت قدیمی و معروفه که ا
بازم تاکید میکنم که این مطلب رو نه تأیید میکنم نه تکذیب، صرفاً ترجمه میکنم:
«اسرائیل آتشبس را نقض میکند و به ایران حمله میکند
ترامپ با بمبهای سنگرشکن B2 به سایتها حمله میکند
ایران همه میادین نفتی خلیج فارس و پایگاههای آمریکا را میزند و تنگه هرمز و بابالمندب را میبندد
قیمت نفت به شدت بالا میرود
در آفریقا و کشورهای جهان سوم قطعی برق رخ میدهد
آمریکا ۳ ناو هواپیمابر اعزام میکند
حداقل ۲ ناو توسط ایران، روسیه و چین با تاکتیکهای انتحاری غرق میشوند
آمریکا تلاش میکند عملیات آبی-خاکی انجام دهد، تلاش اول با تلفات سنگین شکست میخورد،
تلاش دوم موفق میشود، میادین نفتی تصرف میشوند اما پیشروی متوقف میشود
سپس جنگ داخلی در آمریکا آغاز میشود، جناح «ضد جنگ» با حمایت نظامی واشنگتن را تصرف میکند
آمریکا به دو بخش تقسیم میشود و از خاورمیانه عقبنشینی میکند
ترکیه به ناتو خیانت کرده و به ائتلاف روسیه-ایران-چین میپیوندد و به اسرائیل حمله میکند
چین به تایوان و گوام حمله میکند
کره شمالی به جنوب حمله میکند و ژاپن نمیتواند جلوی آن را بگیرد
هند احتمالاً تغییر موضع میدهد
روسیه به لهستان و کشورهای حوزه بالتیک حمله میکند و (آنها را) به کالینینگراد (یک شهر در غرب روسیه) وصل میکند
فنلاند و ناتو به روسیه حمله کرده و سنپترزبورگ را میگیرند
کل اروپا دچار شورش، قحطی و جنگ داخلی میشود
آمریکای لاتین با چین و روسیه متحد میشود
از جنوب قاره آمریکا به ایالات متحده آمریکا حمله میشود و پیشروی در کلرادو (یکی از ایالتهای غربی آمریکا) متوقف میشود
بین ۵۰ تا ۱۵۰ سلاح هستهای تاکتیکی در ارتفاع بالا استفاده میشود
بمب تزار روسیه و دو سلاح هستهای استراتژیک علیه اروپا استفاده میشوند
اسرائیل نابود میشود و فلسطینیها هم همراه آن از بین میروند
سفرهای هوایی جهان متوقف میشود، جرم و هرجومرج همهجا را میگیرد
سه هفته حملات هستهای ادامه پیدا میکند
یک تهاجم جعلی و دروغین به اسم موجودات فضایی آغاز میشود
گروهی علیه آنها میجنگند و بازماندگان را شکار میکنند و اردوگاههای بازماندگان، مردم را به «مفید» و «نامطلوب» تقسیم میکنند
تا سال ۲۰۲۷، حدود ۵ میلیارد نفر میمیرند
بیگانگان جعلی با کمک بیگانگان واقعی شکست میخورند
یک دولت جهانی و سازمان ملل شکل میگیرد
قبهالصخره نابود میشود
و سناریو کامل میشود»
@Ebnehava
هدایت شده از علی بیطرفان | روایت میدان 🇮🇷
بعد از اینکه نبویان افشا کرد که بر خلاف فرمایش رهبری مساله هستهای در معرض مذاکره قرار داده شده
مشاور قالیباف یک ویس از خودش داده بیرون و گفته در شرایط جنگ سرعت تصمیمات بالاست و برخی تصمیمات ممکنه طبق برنامه تعیین شده نباشه!!!
واقعا؟؟؟ شرایط کدوم جنگ؟ مگه اتشبس نبوده؟ حالا شد جنگ؟
خطوط قرمزی که بطور صریح و قاطع اعلام شده مگه بازیچهست که تغییر بدید ؟؟
واقعا آدم مغزش صوت میکشه از این توجیهات
@ali_bitarafan5
آدم
دیروز یه گروه از یهودیا میرن جلوی دروازه معروف مراکش برای برگزاری یه مراسم مذهبی حالا امروز صبح مرا
توییت یه کاربر پرتغالی با ۸۴۰ هزار لایک در جواب نتانیاهو 🔥
بچههایی که توییتر بودن میدونن این عدد لایک چقدر بزرگه 🔥
واقعاً دنیا داره هر روز جای قشنگتری میشه 😌
@Ebnehava
اوایل جنگ، یه زن متوهم طرفدار ترامپ و حامی ربع پهلوی به اسم «لورا لومر» ادعا کرد یه زن مهاجر به اسم «حمیده سلیمانی افشار»، خواهرزاده شهید سلیمانیه که با دخترش توی آمریکا اقامت دارن . بلافاصله تمام وحوش برانداز و رسانههاشون شروع به عر عر کردن که وای ببینید چه کشف بزرگی کردیم!(دیگه بگذریم انقد مغزشون کشش نداره که بفهمن فامیلی خواهرزاده الزاما با دایی یکی نیست 😂).
گذشت تا ۱۵ فروردین که این دوتا بدبخت فلکزده رو گرفتن و اقامتشون هم باطل کردن و فرستادنشون زندان.
«لومر» که نفوذ داشت ، با ترامپ صحبت کرد و باعث زندانی شدنشون شد و این بدبختا ۲۰ روز با مرض خونی زندانی شدن
حالا امروز ثابت کردن نسبتی با شهید سلیمانی ندارن (اسکرینشات توییت) و ظاهراً خودشون برانداز هم بودن و یک ماه بوده که براندازا خود درگیری داشتن 😂😂😂
@Ebnehava