هدایت شده از علی بیطرفان | روایت میدان 🇮🇷
5.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعد از باراک راوید و خبرگزاری فرانسوی، حالا ونس هم گفت ایرانیها جلسه رو ترک نکرده بودن و اون خبر که گفتن بخاطر تهدید ترامپ ترک کردیم ، دروغ بوده!!!!!!! 😡😡
ونس: «ایرانیها تهدید به ترک جلسه کردن، یا حداقل در رسانههای اجتماعی تهدیدهایی مبنی بر ترک جلسه وجود داشت. اما اونا جلسه رو ترک نکردن؛ ما تا ساعت ۱ صبح جلسه داشتیم و تیمفنی اونا هم الان همینجان.»
@ali_bitarafan5
هدایت شده از علی بیطرفان | روایت میدان 🇮🇷
این حجم از حماقت و وقاحت از کجا میاد؟؟؟
چرا انقدر به مردم دروغ میگید؟؟
چرا با آبروی خودتون و ایران و ما بازی میکنید؟؟؟؟
چرا برای افکار عمومی ذرهای شعور و احترام قائل نیستید؟؟
چرا انقد وقیحید؟؟
@ali_bitarafan5
آدم
متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهمنامه رئیسجمهوران ایران و امریکا ▪
5.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مهم!
این دقیقاً عین جملات پزشکیانه که بخشی ازش هم توی این فیلم هست و دیروز خبرگزاریهای نیوغربگرای فارس و تسنیم سانسور کردن و منتشرش نکردن!!
«همه قبول کردند و این چیزی نیست که شوخی باشد. همه امضا کردند. حالا هرکس میخواهد این تفرقه را ایجاد کند، این گوی و این میدان!!».
منظورت دقیقاً کیه آقای پزشکیان؟؟؟ کی تفرقه میندازه؟؟؟ کی نظرش با شماها فرق داشته؟؟؟
@Ebnehava
آدم
مهم! این دقیقاً عین جملات پزشکیانه که بخشی ازش هم توی این فیلم هست و دیروز خبرگزاریهای نیوغربگرای
.
پزشکیان چطور تونستی توی ۸۳ ثانیه اینهمهههههههه خودتحقیر و هزینهزا باشی آخه؟؟
اولش با عصبانیت و نق زدن به «علیالاصول» حضرت آقا تیکه انداخت!
بعد رگباری خود تحقیری کرد یه عالمه پالس ضعف به دشمن داد
آخرش هم که اون کنایه زشت و توهینآمیز «تفرقه» رو گفت!!
@Ebnehava
بقایی:
برنامهای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هستهای ایران نداریم!
فاکس نیوز:
«ایران متعهد شده است که به آژانس بینالمللی انرژی اتمی و بازرسانش اجازه دهد تا به ایران بازگردند تا بر روی مکانیابی و برچیدن تاسیسات هستهای کلیدی کار کنند!!!
شما تا حالا دروغ از مسئولین مذاکرهکننده ما و وزارتخارجه و خبرگزاریهاشون شنیدید؟! 🥰
@Ebnehava
آدم
اینم دو نمونه از منابع معتبر و آگاه خبرگزاری فارس @Ebnehava
خب بسلامتی خبرگزاری معتبر فارس هم تکذیب کرد
دیگه خیالم راحت شد 😌
@Ebnehava
آدم
قراره ۶ میلیارد دلار از قطر بهمون بدن البته این امتیاز نیست ، پول خودمونه!🙂 که در مقابل کل پولهای ب
یادتونه توی اون پیام قبلی (ریپلای شده) در مورد شروط حقارتآمیز آزادسازی ۶ میلیاردمون نوشته بودم: «فکر کنم دیگه شرط خفتبار دیگهای به ذهنشون نرسیده وگرنه اونم میذاشتن»؟!
هیچی دیگه! شرط خفتبار جدید هم اضافه شد!
در ازای پولمون فقط باید محصولات کشاورزی آمریکایی وارد کنیم!
یعنی تا اینجا تنها دستاور مذاکره هم دوباره برمیگرده تو جیب کشاورز آمریکایی!!! 🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂🙂
@Ebnehava
آدم
یادتونه توی اون پیام قبلی (ریپلای شده) در مورد شروط حقارتآمیز آزادسازی ۶ میلیاردمون نوشته بودم: «فک
.
این ماجرای واردات محصولات کشاورزی در ازای پولای بلوکه شده خودمون واقعاً ترسناک و خطرناکه
میخوان گندم و ذرت و سویای آمریکایی وارد کنن!
این میتونه منشأ ورود گسترده محصولات آلوده و شروع ترورهای بیولوژیکی و سرطانهای جدید باشه!
برای کسانی که فکر میکنن من زیادی بدبین هستم توصیه میکنم حتماً برید ماجرای اهدای خونهای آلوده فرانسوی به ایران رو بخونید!!
انشاءالله که مرتکب این حماقت بزرگ نشیم!!!
@Ebnehava