اگر روزی غمگین رو به روی تو ایستادم،
گمان مَبر که ضعیف و ناتوانم؛
من روی شانههای تو
حساب دیگری باز کردهام...
من از تو چیزی نمیخواهم جز بودن؛
همان بودنی که بیصدا
جهان را قابلِ تحملتر میکند.
5.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چشماتاگهابریبشن:
بزنبهمن... صاعقشو...
𝐸𝒸𝒸𝑒𝒹𝑒𝓃𝓉𝑒𝓈𝒾𝒶𝓈𝓉
لحظهایازنگاهکردنبه"ابرا"سیرنمیشم : )☁️🩷
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گاهی اوقات "فقط" باید به آسمان نگاه کرد.
پرسید اورا چقدر دوست داری !
گفتم قدری که به غمهایش خودم بیشتر اشک میریزم .
رفاقت با بعضی ها تاریخ انقضا نداره>>❌️
بودَنِت پَناهَه دَردای مَنِه رِفیق..:)🤍✨️ƙ