پس گریستم، برای همهی روزهایی که میشد همهچیز خوب باشد، اما هیچچیز خوب نبود.
ولی دیدن تغییر آدمها سخته، مخصوصا وقتی دلت برای رفتار قبلیشون تنگ شده باشه.
دنیا پر از رنگهای جیغ و پرزرقوبرق است، اما من در آرامشِ رنگِ آبیِ تو گم شدهام. تو همان رنگی هستی که به روحِ بیرنگِ من، معنا و آرامش میدهد. من آبی هستم، چون تمامِ دنیای من، تویی.
"مامان🩵."
𝐸𝒸𝒸𝑒𝒹𝑒𝓃𝓉𝑒𝓈𝒾𝒶𝓈𝓉
یه لحظه هم غنیمته : ) !
251.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تحملندیدنتفقطبهحرفراحته؛
فکر میکنم
معنی دوست داشتن
همین باشد،
تو را ترک نکند
حتی وقتی که
خودت هم
پشت خودت
نماندی.
شبیه مِه شده بودی. نه میشد در آغوشَت گرفت و نه میشد آن سوی تو را دید؛
تنها میشد در تو گم شد که شدم.