این روزا اصلا ادم مناسبی برای بحث كردن نیستم،
سر کوچیک ترين بحثی ميتونم
بشینم زمین ساعت ها گریه کنم.
هر وقت سعی میکنم لبخند بزنم،
احساس میکنم به آنچه رخ داده است، خیانت میکنم..
_داستایفسکی
هدایت شده از Blue ocean
دقیقا همونایی که گفتن عین داداش پشتمن
اولین نفری بودن که پشتمو خالی کردن:)
نگرانت میشما..
ولی میگم شاید دوست نداشته باشه باهام حرف بزنه:)
اگه دوست داشت خودش پیام میداد:))))
از کلمه ی"عزیزم"بدم میومد
تا وقتی که از زبون اون شنیدم
وقتی اون بهم گفت"عزیزم"انگار
قشنگترین کلمه ی دنیا بود:))))