eitaa logo
𝐸𝒸𝒸𝑒𝒹𝑒𝓃𝓉𝑒𝓈𝒾𝒶𝓈𝓉
502 دنبال‌کننده
183 عکس
378 ویدیو
0 فایل
_ برای آنان که بی باک‌اند و راه دل را برمیگزینند : ) ارائه‌کار؟ درمورد همه چی.. وشایدکمی‌ازحال‌و‌هوای‌خودم=) "موزیک ویدیو هم زیاد داریم../" شروع:¹⁴⁰⁴.⁸.¹¹🤍
مشاهده در ایتا
دانلود
-آدم‌ها- یك زماني، در یك جایي، ناخواسته خودشان را جا مي‌گذارند و مي‌روند
هرشب‌همین‌موقع‌که‌میشه دل‌من‌پیش‌توعه : )🤍....
قشنگیش به اینه که همه بگن: تو بگو.. فقط حرف تورو قبول میکنه :)
نگرانت میشما.. ولی میگم شاید دوست نداشته باشه باهام حرف بزنه:) اگه دوست داشت خودش پیام میداد:))))
هرشب‌همین‌موقع‌که‌میشه دل‌من‌پیش‌توعه : )🤍....
اونی که هر روز بهم‌پیام‌میده و حالمو میپرسه>>>✨
از کلمه ی"عزیزم"بدم میومد تا وقتی که از زبون اون شنیدم وقتی اون بهم گفت"عزیزم‌"انگار قشنگترین کلمه ی دنیا بود:))))
دریا همیشه بلندتر از چیزی‌ست که دیده می‌شود؛ بعضی زخم‌ها هم همین‌طورند..
اورثینک میدونی یعنی چی؟ یعنی اینکه تو می‌تونی به من چندتا جمله ساده بگی و من روزها و ساعت‌ها بهش فکر کنم و درگیر شم .
در ایـن کوچـه‌های تنـگِ قضـاوت . . لبخندها هـم گاهی خبرچـین‌اند، و«سکـوت‌»امـن‌ترین پناهِ واژه‌هاسـت!›
اما عزیزم، "از یاد نبر که ترکت نمی‌کنم، که تو را قدم به قدم دنبال می‌کنم..."
تورا ادامه خواهم داد ... چه فرقی می کند کجا به تو برسم ، چه در رویا، چه در حقیقت ...