از کلمه ی"عزیزم"بدم میومد
تا وقتی که از زبون اون شنیدم
وقتی اون بهم گفت"عزیزم"انگار
قشنگترین کلمه ی دنیا بود:))))
اورثینک میدونی یعنی چی؟
یعنی اینکه تو میتونی به من چندتا جمله ساده بگی
و من روزها و ساعتها بهش فکر کنم و درگیر شم .
در ایـن کوچـههای تنـگِ قضـاوت . .
لبخندها هـم گاهی خبرچـیناند،
و«سکـوت»امـنترین پناهِ واژههاسـت!›
اما عزیزم،
"از یاد نبر که ترکت نمیکنم،
که تو را قدم به قدم دنبال میکنم..."
#آلبر_کامو
تورا ادامه خواهم داد ...
چه فرقی می کند کجا به تو برسم ،
چه در رویا، چه در حقیقت ...