eitaa logo
مؤسسهٔ لیلةالقدر تهران
1.3هزار دنبال‌کننده
729 عکس
91 ویدیو
130 فایل
🔸کانال رسمی مؤسسهٔ لیلةالقدر تهران🔸 ✅ ادمین: @A_saboor_B @e_kashmar ✅ سایت: Einsadtehran.ir ✅ کانال: @EinSadTehran ✅ گروه: https://eitaa.com/joinchat/3777429536Ce0280570df
مشاهده در ایتا
دانلود
۳۴ 🍃 «خدايا! به بى‌پناهى ما، به تنهايى ما، به غربت ما تو رحــم كن.» 📚 و با او، با نگاه، فریاد می‌کردیم، ص۲۲۱ ✍️ استاد علی صفایی حائری Einsadtehran.ir @EinSadTehran
روایت‌خوانی31.mp3
11.6M
✳️ روایت‌خوانی 🎙 آقای اشکان صدیق ▫️جلسۀ ۳۱ ▪️موضوع: سفارش امام کاظم علیه‌السلام به هشام و توصیف او از خرد (جلسۀ ۱۰) 🗓 ۶ خرداد ۱۴۰۰ ☘️ @EinSadTehran 🌐 Einsadtehran.ir
هدایت شده از اطلاع‌رسانی - عین‌صاد
🗓 برنامۀ هفتگیِ مؤسسهٔ شمیم لیلةالقدر از ۸خرداد۱۴۰۰ تا ۱۳خرداد۱۴۰۰ 💠 کلاس مجازی: اسکایپ سواد رسانه‌ای https://join.skype.com/cSskLz1sfo1l شرح کتاب مسئولیت و سازندگی https://join.skype.com/FfZDGk9GPjUL احکام شرعی https://join.skype.com/NW3H4AeEuLTt آشنایی با مبانی اقتصادی https://join.skype.com/Ib95v9VZK8Ny شرح کتاب روش نقد، جلد اول https://join.skype.com/N0f34c0SYqqc فلسفۀ ملال [انجمن کتاب‌خوانی] https://join.skype.com/gnbAFzQhTzK8 غرب‌شناسی https://join.skype.com/JMzUX2zVhZE6 جامعه‌شناسی https://join.skype.com/FU3N4hjJuHic تدبر در قرآن https://join.skype.com/aipuLIgUtCDQ روضۀ هفتگی [روایت‌خوانی] https://join.skype.com/dLtgGNCu6bWE 🏫 میدان انقلاب، خ ۱۲فروردین، ک نوروز، پ۱۰، ط۲ 💠 لینک کانال واحد خواهران: @KhaharanEinsadTehran ____ 🔹 هماهنگی مشاوره‌های روان‌شناسی و حقوقی: خانم خالدیان +989226184837 🔸 فایل‌های صوتی کلاس‌ها را می‌توانید از ادمین‌های کانال دریافت بفرمایید. ☘ @EinSadTehran 🌐 Einsadtehran.ir 📲لینک کانال اطلاع‌رسانی عین‌صاد https://eitaa.com/joinchat/1123942497C587bf32e2c
✳️ ایستادگی در برابر ستم ✍️ استاد علی صفایی حائری ☘️ @EinSadTehran 🌐 Einsadtehran.ir
نامه های بلوغ.نامه دوم.pdf
243.2K
📚کتاب نامه های بلوغ 🖊استاد علی صفایی حائری 🔸نامه دوم ، نامه به موسی 📖فایل پی دی اف شامل بخشی از نامه دوم...(۸صفحه) ⏱زمان مطالعه ؛ ۵ دقیقه 👌و مطالعه کامل در کتاب نامه های بلوغ صفحات ۴۹تا ۷۱ 📱 @khaharanEinSadTehran 🌐 Einsadtehran.ir/sisters-wg
۱۵ 🍀 چرا بى‌تفاوت نيستى رفيق‌؟ «جوانى را سراغ داشتم، دوست داشتنى و مهربان.با هم نزديك بوديم و با هم برخوردها داشتيم. من در او اميدهايى مى‌ديدم. يك روز به او برخورد كردم. از حالش پرسيدم، خودش را خيلى بى‌حال و بى‌تفاوت نشان مى‌داد و به عمد خودش را بى‌خيال جا مى‌زد. من تعجب كردم.بيشتر ازش جست‌وجو كردم. مى‌گفت كه:بى‌اعتنا و بى‌تفاوت شده‌ام و هيچ چيز برايم اهميت ندارد. نه فلان، نه بهمان، نه هم نوع، نه هم‌فكر، نه بالاتر و نه پايين‌تر... حس كردم كه دروغ مى‌گويد. او ريشه‌هايى داشت كه نمى‌توانست بى‌تفاوت بشود، ولى نمى‌توانستم همين طور رهايش كنم؛ چون در كنار حادثه‌ها محكم‌تر از او هم امكان لغزش و سقوطشان بود. شايد راست مى‌گفت. مجبور شدم ضربه‌هايى را شروع كنم تا اگر دروغ مى‌گفت، مچش را باز كنم و اگر راست مى‌گفت، همراهش بمانم. او ادامه داده كه ديگر حتى مطالعاتم را ول كرده‌ام و لب‌هايش را جمع كرد كه اى بابا! اين حرف‌ها با آن حرف‌ها چه فرقى مى‌كند...؟! و از من به شيطنت پرسيد: مگر فرقى مى‌كند رفيق‌؟ گفتم: مگر بايد فرقى بكند؟! جواب داد:براى من نه.براى من همه چيز يك رنگ است. من بى‌تفاوت هستم. گفتم فكر نمى‌كنى كه دارى شعر مى‌خوانى‌؟ گفت: نه، همه چيز براى من بى‌معناست. گفتم: اگر الان بخواهم اين لباست را بكنم و ببرم و يا پاره كنم، مى‌گذارى‌؟ ساكت شد. آماده بودم كه اگر حرف نزد، دست به كار شوم. جواب داد: تا بتوانم دفاع مى‌كنم. گفتم: پس بى‌تفاوت نيستى. و ادامه دادم: اگر شلوارت را در بياورند چى‌؟ صورتش قرمز شد. ادامه دادم: اگر به ناموست تجاوز كنند؟ كه سخت تركيد كه: چرا بى‌نزاكت هستى رفيق‌؟ گفتم: چرا بى‌تفاوت نيستى رفيق‌؟ و بعدها برايش توضيح دادم كه آن چه تو به آن پاى بند هستى، خيلى ساده‌تر از آن‌هايى است كه از آن‌ها آزاد شده‌اى. گفتم: آن‌ها كه خودشان را رها كرده‌اند و از خودشان گذشته‌اند، چه طور نمى‌توانند از لباس‌ها و ناموس‌هايشان و يا از نزاكت و عبادت‌هايشان بگذرند. گفتم: در هستى قانون‌مند، هيچ چيز بى‌اهميت نيست و در هستى مرتبط‍‌ و وابسته، يك فساد، يك فساد نيست و محدود نيست و در برابر كوچك‌ترين فساد و تجاوز نمى‌توان بى‌تفاوت بود. بى‌تفاوتِ‌ صادق و راست‌گو، زندگى را تحمل نمى‌كند و اگر تحمل كرد، نمى‌تواند تجاوزهايى را كه زندگى كُش هستند و فسادهايى را كه در يك جا حبس نمى‌شوند،بپذيرد.» 📚 آیه‌های سبز، ص۳۶ ✍️ استاد علی صفایی حائری ☘️ @EinSadTehran 🌐 Einsadtehran.ir
✅ شرح کتاب «روش نقد، جلد اول» 🎙 دکتر هاشم صابریان 🗓 دوشـنبه‌، ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۴۵ تا ۲۰:۱۵ ▪️جلسۀ ۷ ▫️ از صفحۀ ۴۱ ▪️ دگرگونی هدف‌ها 📱 کلاس مجازی: اسکایپ https://join.skype.com/N0f34c0SYqqc 🏫 میدان انقلاب، خ ۱۲فروردین، ک نوروز، پ۱۰، ط۲. ☘ @EinSadTehran 🌐  Einsadtehran.ir
🔸چگونه و چه مقدار از عوامل تربیتی؛تهدید و وعده و وعیده، استفاده کنیم ؟! 📱 @khaharanEinSadTehran 🌐 Einsadtehran.ir/sisters-wg
۳۵ 🍃 «آدمی درست به اندازهٔ همان چیزهایی است که او را خوشحال و یا رنجور می‌سازد.» 📚 چهل حدیث، ص۱۱۹ ✍️ استاد علی صفایی حائری Einsadtehran.ir @EinSadTehran
کلاسِ «جامعه‌شناسی» امروز، چهارشنبه، ۱۲خرداد۱۴۰۰ برگزار نخواهد شد.
عوامل تربیتی 🔸تهدید و وعده و وعید در این کار هم باید بود تا اینکه و پیش نیاید؛ چون همین که یک تهدید و یا یک وعده عملی نشود، دیگر تهدیدها و وعده‌ها کاربردی ندارند، گذشته از این که عملاً درس دروغ و فریب را هم یاد گرفته اند و آموخته اند. ❗ مربی باید آگاه باشد که ندهد و اگر هم داد حتماً کند تا همین راستگویی او، در این مورد هم یک باشد. ✅ مربی باید متوجه باشد که جایزه ها به صورت در نیاید و کودک، سوداگری نشود که در برابر هر کار خوبی، باشد؛ چون این روحیه بچه را می کند و این نقطه ضعف، او را خودفروش کرده و ارزان قیمت بار می‌آورد که زود می‌توان خریداریش کرد و به هر کاری وادارش نمود، لذا آنجا که می گوید اگر فلان چیز را بدهی فلان کار را به خوبی انجام می دهم، نباید از این عامل استفاده کرد؛ چون این پیشنهاد از یک و یک پلتیک شیطنت آمیز خبر می‌دهد و این خود علامت فساد در روحیه و قابل خریداری بودن روحیه کودک را می رساند. 🤫 در اینجا باید با و همچنین ، بچه را کرد، البته نه تا حدی که امید کودک را قطع کند و آن را به دامان راهزن ها و به فرار بکشاند. 📖تربیت کودک، صفحه۶۶ 🖊استاد علی صفایی حائری 📱 @khaharanEinSadTehran 🌐 Einsadtehran.ir/sisters-wg