مردم امسال چهار پنج دقیقه زودتر شروع کردن به الله اکبر گفتن!
علاوه بر نورافشانی زیاد مردمی و خودجوش، تا ۱۰ دقیقه بعد از ساعت ۲۱ همچنان شعار میدادن..
هیچموقع ندیده بودم مردم سالگرد انقلاب رو اینطوری جشن بگیرن!
با توجه به پلن پیشنهادی ظریف برای اتمام جنگ؛
انشاالله که فقط لقمهش حروم بوده باشه..