اِنگاشتهـ
🌊 نیروی دریایی ارتش آماده است تا شکست جدیدی را به دشمن بچشاند 🔺ارتش اسلام اینک همچون دو جنگ تحمیلی
خط اول یعنی جنگ تحمیلی سوم هنوز تموم نشده..
هرچقدر ترامپ میکروفونشو زمین نمیذاره، آقا مسعود یه گوشه نشسته، داره مدیریتشو میکنه..
آسید مجتبی:
«مراقبت از گوشهایمان که پنجره مغز و قلب است در مقابل رسانههای تحت حمایت دشمن یا همسوی با ایشان امری لازم است.
مسلماً آن رسانهها #خیرخواه کشور و ملت ایران نیستند و این معنا بارها ثابت شده است؛
بنابراین یا اساسا مواجهه و استفاده از آنها را ترک کنیم یا اقلا با سؤظن #فراوان با هر چیزی که ارائه میدهند، برخورد کنیم.»
هدایت شده از رسانه رهبر انقلاب اسلامی
🌷مظلوم مقتدر
🗒 رهبرا! مظلومیّتهای زیادی را مقتدرانه و با حلم تحمّل کردید و خم به ابرو نیاوردید.
بسیاری قدر واقعی شما را نشناختند و شاید مدّتها بگذرد تا انواع حجابها و موانع کنار رود و زوایایی از آن معلوم شود. ۲۱ اسفند ۱۴۰۴
📲 @rahbar_enghelab_ir
ما فکر میکردیم فقط ظریف و رفقا بلدن از خط قرمز عبور کنن، نگو خودیا دارن ازش جَست میزنن!
#شروط_رهبری
یادش بخیر
یکی از آشنایان کاملا نامحترم یه زمانی خیلی جدی میگفت ایران همش داره رو موشک سرمایهگذاری میکنه؛
بجاش بیاد رو اقتصاد کار کنه، با اقتصاد بزنه تو دهن آمریکا مثل چین!
اینا رو بدون اینکه خندهش بگیره میگفت (: