مردم امسال چهار پنج دقیقه زودتر شروع کردن به الله اکبر گفتن!
علاوه بر نورافشانی زیاد مردمی و خودجوش، تا ۱۰ دقیقه بعد از ساعت ۲۱ همچنان شعار میدادن..
هیچموقع ندیده بودم مردم سالگرد انقلاب رو اینطوری جشن بگیرن!
با توجه به پلن پیشنهادی ظریف برای اتمام جنگ؛
انشاالله که فقط لقمهش حروم بوده باشه..
🔺جزئیات طرح صلح پیشنهادی ظریف در فارنافرز!
🔹ایران:
غنیسازی محدود و تحت نظارت
بازگشایی تنگه هرمز
🔸آمریکا:
لغو تحریمها
پرداخت غرامت
امضای پیمان عدم تجاوز
🔻همچنین:
همکاریهای اقتصادی بین ایران و آمریکا
احیای روابط دیپلماتیک و کنسولی
▫️جواد ظریف، وزیرخارجه سابق ایران میگوید آتشبس ساده کافی نیست و باید توافق جامع صلح شکل بگیرد/تابناک