eitaa logo
دانلود
وقتی آدم نمیتونه بعدش باید چیکار کنه؟ من الان دیگه نمیتونم باید چیکار کنم؟
به پرتگاه غم رسیده گام های من چو غرق خاطراتم غریق بی نجاتم
دست میزنم پا میزنم دل رو به دریا میزنم گاهی به پس گاهی به پیش گاهی هم درجا میزنم
با میزان آبی که از دیشب تا امروز از چشمای بنده اومد میشه یه دریاچه خشک شده ارو احیا کرد😂😂
خودمونیم دیشب خیلی درد داشت حاضر نیستم بهش برگردم
و خب یه جمله ایو آدمی مثل من به نظرم اگه بگه اوج ناشکری و اونم جمله من خیلی تنهامه چون دقیقا تو اوج دردم تنها نبودم
Erinyes
تازه دوازده
دارم فکر میکنم الان ساعت ۱۲ دیشبم دوازده بود اون دوازده کجا و این دوازده کجا
خدایا شکرت
هدایت شده از .مهلوف.
با اجازه مهلوف خانوم دوستان:) برای عزیزشون یک فاتحه می‌خونید؟ امیدوارم خدا بهش صبر بده❤️‍🩹
هدایت شده از .مهلوف.
+تفاوت یک روز..
هدایت شده از .مهلوف.
+میگن خبر نداری یک ثانیه بعدت چیمیشها..