و خب یه جمله ایو آدمی مثل من به نظرم اگه بگه اوج ناشکری
و اونم جمله من خیلی تنهامه چون دقیقا تو اوج دردم تنها نبودم
Erinyes
تازه دوازده
دارم فکر میکنم الان ساعت ۱۲ دیشبم دوازده بود
اون دوازده کجا و این دوازده کجا
مجازی جالبی نیست اسمای که اسم خودت نیست هویتی که هویتت نیست و فقط شخصیتت که اینجا میتونی راحت خودت باشی باعث میشه بمونم اینجا🙂