eitaa logo
دانلود
لبِ خاموش، نمودارِ دلِ پُر سخن است
خیلی اتفاقی یه ادمایی سر راهت قرار میگیرن که از همون اول یه حسی داری بهشون مثل اینکه خیلی وقت بوده میشناختیش و گذر زمان بیشتر بهت ثابت میکنه که انگار باید یه بخش زندگیت می‌شده،چون شبیه یک دلگرمیه اشناس حتی اگر ارتباط کم باشه یا دور باشه.
ای با همه کس خوب، به جز با منِ دلتنگ.. چرا؟
دل در پی یارو ، یارم سرکارو ما تشنه لبان دنبال ابو یارم که شده صاحب چاهو 😂😂😂
Erinyes
ماهی ما تو اب مرده
فرستادم براش سین ؟ نزد قرار جواب ؟ نده براش مهم ؟ نیست
هدایت شده از ...
چه‌ها با جان خود دور از رخ جانان خود کردم مگر دشمن کند این‌ها که من با جان خود کردم طبیبم گفت درمانی ندارد درد مهجوری غلط می‌گفت خود را کشتم و درمان خود کردم مگو وقتی دل صد پاره‌ای بودت کجا بردی کجا بردم ز راه دیده در دامان خود کردم ز سر بگذشت آب دیده‌اش از سرگذشت من به هر کس شرح آب دیدهٔ گریان خود کردم ز حرف گرم وحشی آتشی در سینه افکندم به او اظهار سوز سینهٔ سوزان خود کردم
خواسته یا ناخواسته اون میخواد من شبیه بقیه باشم غمگینن کننده اس هیچ وقت به خاطر همین که هستم در اغوش گرفته نشدم ولی خب کی اهمیت میده؟
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
خانواده شهید آجیلی در فاصله تنها سه روز، هر دو فرزند خود را از دست دادند. دخترشان بر اثر بیماری جان باخت، شهید حسین آجیلی، کودک سه‌ساله‌ای که در روز برگزاری مراسم سوم درگذشت خواهرش، بر اثر موج انفجار و ترس ناشی از اصابت در شهر قم، به شهادت رسید. الله‌الله از این غم... @farsitweets
من بودم پیر میشدم با این غم