حرف های ما هنوز ناتمام...
تا نگاه میکنی:
وقت رفتن است
باز هم همان حکایت همیشگی!
پیش از آنکه باخبر شوی
لحظهی عزیمت تو ناگزیر میشود
آی...
ای دریغ و حسرت همیشگی!
ناگهان
چقدر زود
دیر میشود!
#قیصر_امین_پور
یه بار یه نفر بهم گفت
سر کسی حیف میشی که از سر خودش هیچ از سر کل جدود ابادشم زیادی
- حیف ، حیف شدم رفت
دلم میخواد بزارمبرم
یه مدتی کلا گمو گور بشم
نمیخوام کسیو ببینم با کسی حرف بزنم میخوام یه جا باشم که چشم به چشم هیشکی نخور با هیشکی کلام نکنم کسی نپرسه چته
زندگی کثافت بارتو به کجا رسوندی داری چه غلطی میکنی