eitaa logo
دانلود
مرا به هیچ بدادی و من هنوز بر آنم که از وجود تو مویی به عالمی نفروشم 👑
یه بار یه نفر بهم گفت سر کسی حیف میشی که از سر خودش هیچ از سر کل جدود ابادشم زیادی - حیف ، حیف شدم رفت
‌ غمِ عالم فراوان است و من یک غنچه دل دارم چه‌سان در شیشه‌ی ساعت کنم ریگِ بیابان را؟
‌ زاهد خشک کجا، پیچ و خم عشق کجا؟ آهن سرد محال است که زنجیر شود...
دلم میخواد بزارم‌برم یه مدتی کلا گمو گور بشم نمیخوام کسیو ببینم با کسی حرف بزنم می‌خوام یه جا باشم که چشم به چشم هیشکی نخور با هیشکی کلام نکنم کسی نپرسه چته زندگی کثافت بارتو به کجا رسوندی داری چه غلطی می‌کنی
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فراموش نمیشه ولی سعی میکنم باهاش کنار بیام