eitaa logo
دانلود
یه بار یه نفر بهم گفت سر کسی حیف میشی که از سر خودش هیچ از سر کل جدود ابادشم زیادی - حیف ، حیف شدم رفت
‌ غمِ عالم فراوان است و من یک غنچه دل دارم چه‌سان در شیشه‌ی ساعت کنم ریگِ بیابان را؟
‌ زاهد خشک کجا، پیچ و خم عشق کجا؟ آهن سرد محال است که زنجیر شود...
دلم میخواد بزارم‌برم یه مدتی کلا گمو گور بشم نمیخوام کسیو ببینم با کسی حرف بزنم می‌خوام یه جا باشم که چشم به چشم هیشکی نخور با هیشکی کلام نکنم کسی نپرسه چته زندگی کثافت بارتو به کجا رسوندی داری چه غلطی می‌کنی
8.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فراموش نمیشه ولی سعی میکنم باهاش کنار بیام
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شروع کردم به دیدن این سریال