به مشاور جواب پس میدم
به مامانم جواب پس میدم
به خودم جواب پس میدم
به غریب ها جواب پس میدم
به فامیل جواب پس میدم
به معلما جواب پس میدم
این روزا شاید خیلی دارم دردامو تو خود میریزم تروخدا وقتی یه ادم میبنیدکه چیزی از زندگیش و درونش نمیگه هی حرف بارش نکنیدمن به اندازه کافی درد دارم
یه شعر میزارم
که یه دختر خانمی برا رهبری خوندن
میتونم بگم اولین بار یه شعرو با پوست استخون درک میکنم
شاید برای شماهم پیش بیاد!
ﻋﺎﺷﻘﻢ ﺷﺪ! ﻣﯽﺭﻭﺩ ﺗﺎ ﭘﺎﯼ ﺟﺎﻥ؟ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺴﺖ
ﻧﻪ! ﺍﺯ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﺍﻧﺘﻬﺎﯼ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺴﺖ
ﺧﺴﺘﻪ ﺷﺪ ﺩﺭ ﺭﺍﻩ ﺍﮔﺮ ﺍﺯ ﻋﺸﻖ، ﺁﯾﺎ ﻣﻤﮑﻦ ﺍﺳﺖ
ﮐﺞ ﮐﻨﺪ ﺭﺍﻩ ﺧﻮﺩﺵ ﺭﺍ ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ؟ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺴﺖ
ﯾﺎ ﺍﮔﺮ ﺷﯿﺮﯾﻦﺗﺮﯼ ﺑﺮ ﺳﻔﺮﻩاش ﻣﻬﻤﺎﻥ ﺷﻮﺩ
ﺑﺮمیآید ﺍﺯ ﭘﺲ ﺍﯾﻦ ﺍﻣﺘﺤﺎﻥ؟ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺴﺖ(۱)
ﻣﻦ ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﺯﻭﺩﯼ ﻧﺨﻮﺍﻫﻢ ﮔﻔﺖ ﺍﺯ ﺍﺣﺴﺎﺱ ﺧﻮﺩ
ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺯ ﺍﻭّﻝ ﻣﺴﯿﺮ ﻋﺸﻘﻤﺎﻥ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺴﺖ
ﺗﺎ ﺍﮔﺮ ﺭﻓﺖ ﺍﺯ ﻏﺮﻭﺭ ﻣﻦ ﺑﻤﺎﻧﺪ ﭼﯿﺰﮐﯽ
ﺗﺎ ﺑﮕﻮﯾﻢ: «ﻣﻦ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻢ ﺁﻥ ﺯﻣﺎﻥ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺴﺖ!»
ﻫﯿﭻﮐﺲ ﻫﻢ ﭘﯽ ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﺑﺮﺩ ﻋﺎﺷﻖ ﺑﻮﺩﻩﺍﻡ
ﭼﯿﺰﯼ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺧﺎﻃﺮﺍﺕ ﺑﯽﻧﺸﺎﻥ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺴﺖ
ﺩﺭ ﺩﻟﻢ ﺣﺘﯽ ﺍﮔﺮ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﺴﯽ، ﭘﻨﻬﺎﻥ ﺷﺪﻩﺳﺖ
ﺍﺯ ﻧﮕﺎﻫﻢ ﻫﺮ ﭼﻪ میخواهی ﺑﺨﻮﺍﻥ! ﻣﻌﻠﻮﻡ ﻧﯿﺴﺖ؟
اقا یه متنی خوندم نوشته بود شما نمیتونید کسی که وقتی وارد هرجمعی میشه کل توجه ها روشه ارو با بی توجهی جذب کنید خیلی خوب بود😂
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
میگم نزن.
- چی؟ نطنز؟
+ بابا میگم نزن. نزن.
- نطنز رو که خودت زدی.
+ عجب گاویه میگم نزن.
@farsitweets
هدایت شده از 𝒐𝒗𝒆𝒓𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 🇮🇷/فور نده
غم باعث میشه آدمها تغییر کنن؛ چهرهاشون، نگاهشون، تصمیمهاشون، رفتارشون و حتی دیدی که نسبت به دنیا دارن. انگار کمکم یه چیزی توی وجودشون خاموش میشه.
وقتی بچه بودم فکر میکردم اگه قوی شم و توانای اینو داشته باشم که از خودم دفاع کنم و بزنم یعنی برنده بازی منم
خیلی طول کشید تا بفهمم احساسات هزار پله از قدرت بدنی مهم ترن
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
یه وقت فکر نکنی من باور کردم رفتی...
من هنوز برات فالله خیر حافظا میخونم.
. بُـــکــاء
@farsitweets
شهادت رهبر داغی بود که برام هیچ وقت سرد نمیشه تا آخر عمرم درد و غمش و میل به انتقام خونش هست و خواهد بود