eitaa logo
دانلود
Erinyes
چیشدیییییی
چیزی نشدس سایمان به سر زد تو دماغم😂
حس میکردم نسبت به پارسال شخصیت تغییرات زیادی کرده پس در نتیجه دوباره تست ام بی تی ای دادم و نتیجه جالب بود
رچسب شخصیتی شما INTJ عنوان معمار (The Architect) توصیف شما : درون گرا، شهودی، منطقی، قضاوتی دسته بندی شما : منطق گرایان، مفهوم پردازان، دانش طلبان شعار ها : شایستگی + استقلال = کمال تیپ فرعی : INTJ-T
راسته میگن ادم بعد از مدتی شبیه چیزی میشهکه ازش بدش میاد
در کل یه شخصیت نفرت انگیز و رو اعصاب از کارکترهای این تایپ میگرفتم و عصبیم میکردن از نظرم همشون روانی بودن😂
هدایت شده از ‌‌ MBTI ‌
• دسته‌ی "احساسات کیلو چنده" 1. 2. 3. _ _ ‌
Erinyes
در کل یه شخصیت نفرت انگیز و رو اعصاب از کارکترهای این تایپ میگرفتم و عصبیم میکردن از نظرم همشون روان
من دقیقاً تو سه سال این سه تایپ بودم😂 ۱۸ سالگی ۲ ۱۷سالگی۱ ۱۶سالگی۳
و جالبه من خیلی آدم احساساتی هستم
راستی بهتون گفتم من وقتی حرف میزنم سر درد میگیرم تو دنیایی واقعی با سه چهار نفر بیشتر حرف نمی‌زنم ( منظورم صحبت زیاده) به همشونم گفتم وقتی دیدین دارم خیلی حرف میزنم بهم تذکر بدید از صدای خودم سردرد میگیرم 😂😂