eitaa logo
دانلود
راسته میگن ادم بعد از مدتی شبیه چیزی میشهکه ازش بدش میاد
در کل یه شخصیت نفرت انگیز و رو اعصاب از کارکترهای این تایپ میگرفتم و عصبیم میکردن از نظرم همشون روانی بودن😂
هدایت شده از ‌‌ MBTI ‌
• دسته‌ی "احساسات کیلو چنده" 1. 2. 3. _ _ ‌
Erinyes
در کل یه شخصیت نفرت انگیز و رو اعصاب از کارکترهای این تایپ میگرفتم و عصبیم میکردن از نظرم همشون روان
من دقیقاً تو سه سال این سه تایپ بودم😂 ۱۸ سالگی ۲ ۱۷سالگی۱ ۱۶سالگی۳
و جالبه من خیلی آدم احساساتی هستم
راستی بهتون گفتم من وقتی حرف میزنم سر درد میگیرم تو دنیایی واقعی با سه چهار نفر بیشتر حرف نمی‌زنم ( منظورم صحبت زیاده) به همشونم گفتم وقتی دیدین دارم خیلی حرف میزنم بهم تذکر بدید از صدای خودم سردرد میگیرم 😂😂
تکنولوژیا
ماهم دعا کنید این شبای عزیز امام حسین برا همتون بخواد
آخ خدا بیام بگم فلان شد غیر ممکن بود ولی حسینت ضمانتمو کرد کارم راه افتاد
بعضی وقتا رفتار های یه سری نادون میتونه قلب ی آدم پخته ارو برنجونه🙂