eitaa logo
دانلود
تو خانواده ما رسمه که مراسم عقد جشن میگیرن و خیلی تفاوتی با عروسی نداره جشنشون اوایل فکر میکردم خودمم بخوام همچین کاری کنم درگیر این چشمو هم چشمی هاشون بشم ولی جدیدن به ذهنم اومد روزی روزگاری اگر شد برا عقد کلا همه چیش برم حرم امام رضا 😅😅
مامانم امروز میگفتن اگه یکم سرتو بالا بگیری اخم نکنی با ملت بد رفتاری نکنی یه سلامم بدی خیلی بهتر از اینکه برنامه ریزی عقد بدون عروس کنی 🙂😂😂 خلاصه که کنسله
از این به بعد به شماهم میگم ارنی
ای با همه آشنا و با من غریبه چرا؟
ای با همه کس خوب، به جز با منِ دلتنگ.. چرا؟
میگه چی میگه : اما پسر شدم که تو را آرزو کنم ، هی جان به سر شدم که تو را آرزو کنم ، پیوست آرزو کنم بلکه آرزو از سر ناتمامی خود جان به سر شود
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
راضی هستی خدا جون؟؟ » هادی « @farsitweets
Erinyes
راضی هستی خدا جون؟؟ » هادی « @farsitweets
مادرم از هفته دوم جنگ برای دانش اموزاش کلاس حضوری توی یه مکان جدا برگزار میکنن تا همین الان صبح ها حضوری و بعداظهر ها هم مجازی دوساعت کلاس میزارن شبا هم میرن تجمع کلا
عینکی بودن و همچنین نیاز به هدفون داشتن و هدفونی که حتما باید به برق وصل باشه ترکیبش افتضاح