eitaa logo
دانلود
از این به بعد به شماهم میگم ارنی
ای با همه آشنا و با من غریبه چرا؟
ای با همه کس خوب، به جز با منِ دلتنگ.. چرا؟
میگه چی میگه : اما پسر شدم که تو را آرزو کنم ، هی جان به سر شدم که تو را آرزو کنم ، پیوست آرزو کنم بلکه آرزو از سر ناتمامی خود جان به سر شود
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
راضی هستی خدا جون؟؟ » هادی « @farsitweets
Erinyes
راضی هستی خدا جون؟؟ » هادی « @farsitweets
مادرم از هفته دوم جنگ برای دانش اموزاش کلاس حضوری توی یه مکان جدا برگزار میکنن تا همین الان صبح ها حضوری و بعداظهر ها هم مجازی دوساعت کلاس میزارن شبا هم میرن تجمع کلا
عینکی بودن و همچنین نیاز به هدفون داشتن و هدفونی که حتما باید به برق وصل باشه ترکیبش افتضاح
باید بتونم تنها بمونم اصلا مهم نیست روبه جنونم اون همه عمرمو واسه تو مردمو تو نفهمیدی دود کردی حسمو
از وقتی عکس ارو دیدم هربار شرمنده خودم میشم نه شکایت گر از خدا