جالبه به من میگن چرا برای هرکاری استرس داری
آدمی که از بچگی خودش جور خودشو احساساتشو کشیده از پس تنهایی مشکلات سختی های زندگیش تنها بر اومده معلومه که دائم استرس هم داره
استرس دارم چون همونای که زمان کمک گورشون گم میشه یا خرابکاری میکنند اگه اشتباه کنم آنقدر تحقیرم میکنن که از این کره خاکی برم
میخوام یچیزیو بگم الکی ذهنتونو درگیر یه حرف و یا نشونه کوچیک از پسرا نکنید شاید اولش یه رفتارهای از خودشون نشون بدن و شما فکر کنید خاص ولی نبوده ولی اون موقع دیگه شما کل ذهنتون بهش درگیر شده
ذاتا ما اینطوریم چیزو سخت نمیگیریم رفتار پیچیده ای نداریم اگه واقعا از یکی خوشمون بیاد پیچیده اش نمیکنیم آنقدر ضایع بازی در میاریم همه بفهمن
اگه هم محدود شخصی باشه که نشون نده دلیلش اینه هنوز امادگیشو نداره ب موقع اش نشون میده ذهنتونو درگیر نکنید
دونفری که سرنوشتشون بهم گره خورده باشه هر جوری شده دوباره همو ملاقات میکنند چون سرنوشت همیشه تکرار میشه.
سر یه دو راهیم برای هر کدوم تلاش کنم احتمال داره بهش نرسم و با تلاش برای هر کدوم اون یکیو از دست میدم
برای هر کدوم که قدمی بر میدارم ذهنم درگیر اون یکی میشه
جواب سوال کسیو انتخاب میکنی که دوست داره یا دوستش داری تا قبلا از قرار گرفتن تو اون شرایط قطعا کسی که دوست داره هست ولی بعدش شاید فرق کنه
و هزاران بار ای کاش میفهمیدی اخم های چهره ام آیینه درونم نیستند بلکه از تو غمگینم از اشتباهاتت!
اما زندگی مرا به سکوت وا میدارد