eitaa logo
دانلود
هدایت شده از 𝗎𝖿𝗈.
فوروارد کنید و جوین باشید تا من: ⋆ با توجه به حسی که ازتون می‌گیرم دوتا عکس یا ویدیو (انتخابش با خودمه) بهتون بدم. ⋆ بگم از نظرم از بین احساسات "غم، خجالت، اضطراب، گناه، شرم، ترس، خشم، شادی، انزجار، نفرت، دلتنگی، حسادت، هیجان، بی‌حوصلگی، ناامنی و تردید" کدوم دو رو تجربه می‌کنید و علتش چی می‌تونه باشه. ⋆ و در آخر به یکی از فرشتگانِ مسیحیت تشبیه‌تون کنم و یکمی ازش براتون بگم ~ Tags
خیلی خوشگل بود یک ساعتی باهاش هم کلام شدم باهم تعریف میکردیم 😂😂
و خب اگه کسی بابت جنسیت بنده عضو شده بهتر برید جدن میگم قصد بی احترامی ندارم ولی اینطوری ن من اذیت میشم نه شما ❤️
تلخه که نه آینده‌ای داریم، نه به چیزی دل‌مون قرصه. حتی نمی‌تونیم پیش‌بینی کنیم چی در انتظارمونه. گذشته رو هم که نگاه می‌کنیم جز اندوه و ترس و حسرت چیزی دستگیرمون نمی‌شه‌. عجیب گیر کردیم تو همین لحظه. عجیب. 𝒃𝒍𝒂𝒄𝒌 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕‌
مادرم میگن آدمی که قسمت تو باشه هیچ وقت سهم کسی دیگه نمیشه دعا کنید قسمتتون باشه