هدایت شده از 𝗎𝖿𝗈.
فوروارد کنید و جوین باشید تا من:
⋆ با توجه به حسی که ازتون میگیرم دوتا عکس یا ویدیو (انتخابش با خودمه) بهتون بدم.
⋆ بگم از نظرم از بین احساسات "غم، خجالت، اضطراب، گناه، شرم، ترس، خشم، شادی، انزجار، نفرت، دلتنگی، حسادت، هیجان، بیحوصلگی، ناامنی و تردید" کدوم دو رو تجربه میکنید و علتش چی میتونه باشه.
⋆ و در آخر به یکی از فرشتگانِ مسیحیت تشبیهتون کنم و یکمی ازش براتون بگم ~
Tags
و خب اگه کسی بابت جنسیت بنده عضو شده بهتر برید جدن میگم قصد بی احترامی ندارم ولی اینطوری ن من اذیت میشم نه شما ❤️
هدایت شده از 𝒐𝒗𝒆𝒓𝒕𝒉𝒊𝒏𝒌 🇮🇷/فور نده
تلخه که نه آیندهای داریم، نه به چیزی دلمون قرصه. حتی نمیتونیم پیشبینی کنیم چی در انتظارمونه. گذشته رو هم که نگاه میکنیم جز اندوه و ترس و حسرت چیزی دستگیرمون نمیشه. عجیب گیر کردیم تو همین لحظه. عجیب.
𝒃𝒍𝒂𝒄𝒌 𝒉𝒆𝒂𝒓𝒕