هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
با وقاحت تمام به مردمی که پای انقلاب وایسادن بگی اقلیت رانتی
سرباز آمریکا بودن همیشه تنفگ دستش نیست گاهی با حرف حمله می کنه
. سید مهدی🎒
@farsitweets
Erinyes
با وقاحت تمام به مردمی که پای انقلاب وایسادن بگی اقلیت رانتی سرباز آمریکا بودن همیشه تنفگ دستش نیست
هربار عکس هاشو میبینم عذاب میکشم
حالم حال بچه های کنکور که دعا میکردن جنگ شه تا کنکور عقب بیوفته و حالا که باز جنگ شده همه حالشون بده💔
نمیدونم ولی این بار نگران خودم نیستم
نگران خانواده ام نظامیا و سپاهی هام
کاش اگه اتفاقی میخواد براشون بیوفته من ناچیز حداقل به جای یکیشون بمیرم
هعی خدا
هدایت شده از 𝒜𝑠𝑡𝑟𝑜𝑑𝑖𝑛𝑔 ݁˖ ✮ ⋆
ویرگو ، اون بهت نمیگه ولی من میگم. اونقدری براش اهمیت داری که بخاطر تو خیلیکارا کرده.
آدمای کمحرف ، همیشه به چیزایی متهم میشن که واقعیت ندارن و چون توضیح دادن ، از حوصلشون خارجه ،
ترجیح میدن به همون شکل قضاوت بشن!
افلاطون یه جایی یه حرف قشنگی میزنه و میگه:
اگه با دلت چیزی یا کسی رو دوست داری زیاد جدیش نگیر!
چون کار دل دوست داشتنه! مثل چشم که کارش دیدنه!
اما اگه یه روز با عقلت کسی رو دوست داشتی بدون این همون عشقه....