eitaa logo
ایثار345
92 دنبال‌کننده
8.7هزار عکس
7.9هزار ویدیو
45 فایل
🥀ای آنکه گذرت بر خاک من است، بدان که من طعمه مرگ نیستم...
مشاهده در ایتا
دانلود
می‌خواستند روسری از سر دختران‌مان بکشند...چفیه سر دختران‌شان کردیم... ✍ شما سلیطه های مارا ببرید ما خوبان شمارا می‌آوریم... حق و باطل اینگونه جدا می‌شود .... ‌🇮🇷
📌سخنی زیبا از مرحوم آیت الله حائری شیرازیهرزه های ما برای شما پاکان عالَم برای ما 📌آیت الله حائری،۱۵ سال پس از انقلاب، در پاسخ گروهی از خبرنگاران اتریشی که پرسیده بودند" در این پانزده سال که از انقلاب گذشته، شاهد برگشتن جوانان از انقلاب هستید؟: این گونه پاسخ داده بودند: انسان دو بخش دارد: بخشی که می خواهد مقتدر باشد و از همه بزند و از همه بِبَرَد و همه را غارت کند؛ و بخشی که می خواهد یک ذره به کسی تعدّی نکند. شما اروپایی ها، امریکایی ها، این بخشِ بزن-بخور را می‌بینید و آن بخش نزن-نَبَر را نمی‌بینید. شما، به جز هرزه ها هیچکس زیر چترتان و پرچمتان نخواهد ماند و ما تمام پاکان جهان را، از چنگ شما بیرون می آوریم. ما با شما عالَم را قسمت می کنیم. پاکان عالم را از شما خواهیم گرفت و شما هرزه‌های ما را از ما خواهید گرفت؛ هرزه های ما برای شما و پاکان عالَم برای ما. اگر در عمق اروپا و آمریکا یا حتی در درون اسرائیل، پاکی هست، بالاخره از صفوف شما خارج خواهد شد و به ما خواهد پیوست؛ و اگر در درون خانه های ما، ناپاکی وجود داشته باشد، بالاخره از بین ما خارج خواهد شد و به شما خواهد پیوست. این قرار ما با شما.
❌آقای رئیس‌جمهور! خواهشا خانم خزعلی را از معاونت امور زنان برکنار و خانم ابتکار را منصوب کنید تا منتی سر جبهه انقلاب نباشه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 خیزش بزرگ مشهدی ها در حمایت از طرح نور فراجا و استقبال گسترده از فرمانده انقلابی فراجا سردار رادان حضور گسترده مشهدی ها آن هم در یک روز غیر تعطیل و ساعت نامناسب در استقبال ویژه از فرماندهی نیروی انتظامی قطعا سبب ایجاد دلگرمی و انگیزه در بین نیروهای کف میدان فراجا شده و پاسخی قاطع بر اراجیف عده ای معدود جاهل و خائن مخالف طرح نور در کشور می باشد. 🔴 👇 @bidariymelat
هر کجای زندگی را که نگاه می‌کنم، هر صفحه‌ی عمرم را که ورق می‌زنم، هر گوشه‌ی دلم را که سرک می‌کشم... جای معطر شما خالیست انگار همیشه، میان تمام دلخوشی‌ها، بغضی مدام گلوی شادی‌هایم را می‌فشرده است... انگار، نبودنتان هرگز نمی‌گذارد که این دم، نوش شود بیایید و مثل عطر بهارنارنج، کام جان‌ها را مصفا کنید... ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ 🤲
اطلاعیه برنامه‌های تبلیغاتی مهـدی عسـگری در شبکه تـهـران 🇮🇷 نایب‌رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس و رئیس فراکسیون دیپلماسی اقتصادی ✅ نامزد دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس کد انتخاباتی: ۴۷ 🔗 برای‌ همراهی‌ در ایتا کلیک کنید 👉🏼
زیمبابوه بله ایران خیر
بسمه تعالی شانه حضرت امیرالمؤمنین‌ علیه السلام خطاب به جناب کمیل فرمود: «يَا كُمَيْلُ بْنَ زِيَادٍ إِنَّ هَذِهِ الْقُلُوبَ أَوْعِيَةٌ فَخَيْرُهَا أَوْعَاهَا»؛ قلب‌ها ظرف هستند و بهترین آنها، وسیع‌ترین آنها است. قلب به کمالات، به کسب معارف، به علوم اهل‌بیت علیهم السلام، به طاعت و عبودیت الهی، به جهاد با نفس و... وسیع می‌شود. هرچه این قلب وسعت پیدا کند، به همان میزان به خدا نزدیک می‌گردد. خدا یک حقیقت لایتناهی است و به اندازه‌ای که انسان وسعت وجودی داشته باشد، به همان میزان خدا را ظهور داده است لذا وسیع شو و خدا را بیشتر تجلی بده! آیا حق متعال به همان اندازه‌ای که در یک عارف کامل تجلی کرده است، در من نوعی نیز تجلی نموده است؟! آیا به همان میزان که در حضرت عباس بن علی علیهما السلام تجلی کرده است در بزرگان از علما نیز تجلی کرده؟! تجلی حق متعال در امام حسین علیه السلام با تجلی او در حضرت عباس یکی است؟! ائمه‌ی اطهار علیهم السلام تجلی‌خانه‌ی مطلق خدا هستند. اینکه در روایات داریم که فلان پیامبر مثلا چهار حرف و دیگری پنج حرف و... از اسم اعظم داشتند ناظر به همین مطلب است و داشتن این تعداد حروف از اسم اعظم، بیانگر میزان وسعت وجودی آن پیغمبر است. باید وسیع شویم؛ شهدای کربلا می‌خواستند وسیع گردند لذا همواره ندای العطش سر می‌دادند. العطش آنها در واقع عطش ناشی از شدت طلب وسعت وجودی بود. اگر تمام نظام هستی را به شخصی که تشنه‌ی وسیع شدن و کسب فسحت وجودی است بدهی او باز هم اظهار تشنگی خواهد کرد! بحر کمینه جرعه‌ام، کوه کمینه لقمه‌ام من چه نهنگم ای خدا باز نما مرا رهی بله انسان اینگونه است، انسان هلوع است! «إِنَّ الْإِنْسَانَ خُلِقَ هَلُوعاً» (معارج، ۱۹). خدا حاج آقای دولابی را رحمت کند، می‌فرمود که این هلوع، همان نهنگ حکایت حضرت سلیمان بود. روزی حضرت سلیمان از خدا درخواست کرد که خدایا، امروز می‌خواهم رزق حیوانات بر عهده‌ی من باشد. خدا نیز درخواست او را اجابت نمود. جناب سلیمان سفره‌ای بسیار عریض و طویل پهن کرد و از هر طعام و نوشیدنی در آن قرار داد و به همه‌ی حیوانات نیز امر کرد که بر سفره‌ی او حاضر شوند. تا آن حیوانات از راه برسند، نهنگی که نامش هلوع بود از دل دریا بیرون آمد و کل آن سفره‌ی بزرگ را بلعید! جناب سلیمان برافروخته شد و گفت که چه می‌کنی؟! این سفره برای ارتزاق همه‌ی خلایق بود! هلوع در پاسخ گفت این تازه نیم قورت از سه قورت روزی هر روز من بود، اکنون دو قورت و نیم دیگر از سهم امروزم باقی است! خدا در مورد انسان می‌فرماید «إِنَّ الْإِنْسَانَ خُلِقَ هَلُوعاً» (معارج، ۱۹)! ای انسان! هرچه خورده‌ای هنوز دو قورت و نیم تو باقی است! نشود که هرچه از معارف به تو دادند یکدفعه سیر شوی و بیشتر نخواهی! گاهی اوقات پیش می‌آید که نمازی خوش می‌خوانیم و حالی پیدا می‌کنیم و تمثلی برای ما پیش می‌آید، فکر می‌کنیم دیگر تمام شده و ما به نهایت درجه‌ی شهود نائل شده‌ایم! نه! حتی اگر تمام نظام هستی را به تو بدهند باز هم بگو دو قورت و نیمش باقی است! حاج آقای دولابی می‌گفت هرچه به تو دادند باز دست بر دهانت بکش و بگو ما که نفهمیدیم چه خوردیم! عبد اینگونه است، عبد هیچ گاه داشته‌های خود را در نظر نمی‌آورد زیرا به محض اعتنا به آنها سقوط خواهد کرد. به محض آنکه بگوید من آنم که رستم بود پهلوان، گفتن همان و پهلو بر زمین خوردن همان... هرچه در این راه نشانت دهند گر نستانی به از آنت دهند این نستاندن نیز به معنی نخواستن نیست بلکه بالاتر را خواستن است که «حَسَنَاتُ اَلْأَبْرَارِ سَيِّئَاتُ اَلْمُقَرَّبِينَ»... اگر انسان این حدیث را خوب بفهمد جان خواهد داد! «حَسَنَاتُ اَلْأَبْرَارِ سَيِّئَاتُ اَلْمُقَرَّبِينَ» چون هرچه کسب می‌کنی، بالاتر از تو نیز هست لذا برای آن شخصی که بالاتر از تو است، آن فعل تو سیئه محسوب می‌شود. اگر نماز شب می‌خوانی، علم و معارف داری و چه و چه می‌کنی، بدان که «فَوْقَ كُلِّ ذِي عِلْمٍ عَلِيمٌ‌» (یوسف، ۷۶). نباید خیلی دلخوش باشیم، باید مراقب باشیم که گرفتار عجب و غرور و من و من نگردیم... اگر برای خودت حساب باز کنی، شیطان دقیقا از همین حسابی که برای خودت باز کرده‌ای وارد می‌شود. شیطان می‌گوید به به! شما چه عالم خوبی هستی... اگر دیدی شیطان از علم تو تعریف می‌کند بگو ای ملعون! «ما أُوتِيتُمْ مِنَ الْعِلْمِ إِلَّا قَلِيلًا»! (إسراء، ۸۵) خدا به پیغمبر خود گفت «ما أُوتِيتُمْ مِنَ الْعِلْمِ إِلَّا قَلِيلًا»، من به شما علم قلیل دادم. تنها کسانی که علم جمّی دارند، امیرالمؤمنین و ائمه اطهار هستند. فقط ائمه‌ی اطهار علیهم السلام هستند که در نظام هستی می‌توانند «أنا» بگویند چرا که «أنا» آنها با الله یکی شده است.. التماس دعا صادقزاده
🔴 پرسشی مهم و راهبردی از جناب حجت‌الاسلام رسایی 💢 ساعاتی پیش، فهرست ائتلاف امنا برای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کانال جناب رسایی معرفی شد. 👇👇👇 ♻️ ائتلاف انتخاباتی امناء ۱۶ کاندیدای دور دوم انتخابات مجلس در تهران را اعلام کرد: ۱- سید نظام الدین موسوی ۲- پیمان فلسفی ۳- ابوالقاسم جراره ۴- محمد سراج ۵- بیژن نوباوه ۶- صالح اسکندری ۷- مجتبی رحماندوست ۸- ریحانه اخلاقی ۹- مرتضی محمودی ۱۰- ابوالفضل ظهره وند ۱۱- سمیه رفیعی ۱۲- احمد نادری ۱۳- حسین صمصامی ۱۴- مهدی شریفیان ۱۵- ابراهیم عزیزی ۱۶- زینب قیصری از ۱۶ کاندیدای بازمانده برای دور دوم، ائتلاف امناء ۱۵ کاندیدا داشت که با اضافه شدن مهدی شریفیان تکمیل شد. 🔺برای دیدن تحلیل‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1 👆👆👆 ⬅️ پرسش این است که موضع جناب رسایی نسبت به سند توسعه‌ی پایدار ۲۰۳۰ که ابزار نظری و راهبردی استعمار برای کشورهای دنیا است و نهی صریح، قاطع و چندین باره‌ی امام جامعه را به دنبال داشته، چیست؟ ⛔️ اگر سند توسعه پایدار هستند، قطعاً صلاحیت حضور در هیچ کدام از ارکان نظام جمهوری اسلامی را ندارند ❇️ اگر هستند،‌ حضور خانم سمیه رفیعی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مبلغان اهداف توسعه‌ی پایدار ۲۰۳۰ در حوزه‌ی محیط‌زیست در مجلس یازدهم در فهرست پیشنهادی امنا و عدم معرفی دکتر مهدی عسکری به‌عنوان مهم‌ترین مخالف اهداف توسعه پایدار ۲۰۳۰ در مجلس یازدهم به چه معنا است و چگونه توجیه‌پذیر است؟! ✍️ تمدن‌نگار | شکوهیان‌راد @SHRChannel 🌐 لینک: https://eitaa.com/joinchat/2793996420C418ac5a508
🌸 سوره واقعه 🌸 بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم إِذَا وَقَعَتِ الْوَاقِعَةُ ﴿١﴾ لَیْسَ لِوَقْعَتِهَا کَاذِبَةٌ ﴿٢﴾ خَافِضَةٌ رَافِعَةٌ ﴿٣﴾ إِذَا رُجَّتِ الأرْضُ رَجًّا ﴿٤﴾ وَبُسَّتِ الْجِبَالُ بَسًّا ﴿٥﴾ فَکَانَتْ هَبَاءً مُنْبَثًّا ﴿٦﴾ وَکُنْتُمْ أَزْوَاجًا ثَلاثَةً ﴿٧﴾ فَأَصْحَابُ الْمَیْمَنَةِ مَا أَصْحَابُ الْمَیْمَنَةِ ﴿٨﴾ وَأَصْحَابُ الْمَشْأَمَةِ مَا أَصْحَابُ الْمَشْأَمَةِ ﴿٩﴾ وَالسَّابِقُونَ السَّابِقُونَ ﴿١٠﴾ أُولَئِکَ الْمُقَرَّبُونَ ﴿١١﴾ فِی جَنَّاتِ النَّعِیمِ ﴿١٢﴾ ثُلَّةٌ مِنَ الأوَّلِینَ ﴿١٣﴾ وَقَلِیلٌ مِنَ الآخِرِینَ ﴿١٤﴾ عَلَى سُرُرٍ مَوْضُونَةٍ ﴿١٥﴾ مُتَّکِئِینَ عَلَیْهَا مُتَقَابِلِینَ ﴿١٦﴾ یَطُوفُ عَلَیْهِمْ وِلْدَانٌ مُخَلَّدُونَ ﴿١٧﴾ بِأَکْوَابٍ وَأَبَارِیقَ وَکَأْسٍ مِنْ مَعِینٍ ﴿١٨﴾ لا یُصَدَّعُونَ عَنْهَا وَلا یُنْزِفُونَ ﴿١٩﴾ وَفَاکِهَةٍ مِمَّا یَتَخَیَّرُونَ ﴿٢٠﴾ وَلَحْمِ طَیْرٍ مِمَّا یَشْتَهُونَ ﴿٢١﴾ وَحُورٌ عِینٌ ﴿٢٢﴾ کَأَمْثَالِ اللُّؤْلُؤِ الْمَکْنُونِ ﴿٢٣﴾ جَزَاءً بِمَا کَانُوا یَعْمَلُونَ ﴿٢٤﴾ لا یَسْمَعُونَ فِیهَا لَغْوًا وَلا تَأْثِیمًا ﴿٢٥﴾ إِلا قِیلا سَلامًا سَلامًا ﴿٢٦﴾ وَأَصْحَابُ الْیَمِینِ مَا أَصْحَابُ الْیَمِینِ ﴿٢٧﴾ فِی سِدْرٍ مَخْضُودٍ ﴿٢٨﴾ وَطَلْحٍ مَنْضُودٍ ﴿٢٩﴾ وَظِلٍّ مَمْدُودٍ ﴿٣٠﴾ وَمَاءٍ مَسْکُوبٍ ﴿٣١﴾ وَفَاکِهَةٍ کَثِیرَةٍ ﴿٣٢﴾ لا مَقْطُوعَةٍ وَلا مَمْنُوعَةٍ ﴿٣٣﴾ وَفُرُشٍ مَرْفُوعَةٍ ﴿٣٤﴾ إِنَّا أَنْشَأْنَاهُنَّ إِنْشَاءً ﴿٣٥﴾ فَجَعَلْنَاهُنَّ أَبْکَارًا ﴿٣٦﴾ عُرُبًا أَتْرَابًا ﴿٣٧﴾ لأصْحَابِ الْیَمِینِ ﴿٣٨﴾ ثُلَّةٌ مِنَ الأوَّلِینَ ﴿٣٩﴾ وَثُلَّةٌ مِنَ الآخِرِینَ ﴿٤٠﴾ وَأَصْحَابُ الشِّمَالِ مَا أَصْحَابُ الشِّمَالِ ﴿٤١﴾ فِی سَمُومٍ وَحَمِیمٍ ﴿٤٢﴾ وَظِلٍّ مِنْ یَحْمُومٍ ﴿٤٣﴾ لا بَارِدٍ وَلا کَرِیمٍ ﴿٤٤﴾ إِنَّهُمْ کَانُوا قَبْلَ ذَلِکَ مُتْرَفِینَ ﴿٤٥﴾ وَکَانُوا یُصِرُّونَ عَلَى الْحِنْثِ الْعَظِیمِ ﴿٤٦﴾ وَکَانُوا یَقُولُونَ أَئِذَا مِتْنَا وَکُنَّا تُرَابًا وَعِظَامًا أَئِنَّا لَمَبْعُوثُونَ ﴿٤٧﴾ أَوَآبَاؤُنَا الأوَّلُونَ ﴿٤٨﴾ قُلْ إِنَّ الأوَّلِینَ وَالآخِرِینَ ﴿٤٩﴾ لَمَجْمُوعُونَ إِلَى مِیقَاتِ یَوْمٍ مَعْلُومٍ ﴿٥٠﴾ ثُمَّ إِنَّکُمْ أَیُّهَا الضَّالُّونَ الْمُکَذِّبُونَ ﴿٥١﴾ لآکِلُونَ مِنْ شَجَرٍ مِنْ زَقُّومٍ ﴿٥٢﴾ فَمَالِئُونَ مِنْهَا الْبُطُونَ ﴿٥٣﴾ فَشَارِبُونَ عَلَیْهِ مِنَ الْحَمِیمِ ﴿٥٤﴾ فَشَارِبُونَ شُرْبَ الْهِیمِ ﴿٥٥﴾ هَذَا نُزُلُهُمْ یَوْمَ الدِّینِ ﴿٥٦﴾ نَحْنُ خَلَقْنَاکُمْ فَلَوْلا تُصَدِّقُونَ ﴿٥٧﴾ أَفَرَأَیْتُمْ مَا تُمْنُونَ ﴿٥٨﴾ أَأَنْتُمْ تَخْلُقُونَهُ أَمْ نَحْنُ الْخَالِقُونَ ﴿٥٩﴾ نَحْنُ قَدَّرْنَا بَیْنَکُمُ الْمَوْتَ وَمَا نَحْنُ بِمَسْبُوقِینَ ﴿٦٠﴾ عَلَى أَنْ نُبَدِّلَ أَمْثَالَکُمْ وَنُنْشِئَکُمْ فِی مَا لا تَعْلَمُونَ ﴿٦١﴾ وَلَقَدْ عَلِمْتُمُ النَّشْأَةَ الأولَى فَلَوْلا تَذَکَّرُونَ ﴿٦٢﴾ أَفَرَأَیْتُمْ مَا تَحْرُثُونَ ﴿٦٣﴾ أَأَنْتُمْ تَزْرَعُونَهُ أَمْ نَحْنُ الزَّارِعُونَ ﴿٦٤﴾ لَوْ نَشَاءُ لَجَعَلْنَاهُ حُطَامًا فَظَلْتُمْ تَفَکَّهُونَ ﴿٦٥﴾ إِنَّا لَمُغْرَمُونَ ﴿٦٦﴾ بَلْ نَحْنُ مَحْرُومُونَ ﴿٦٧﴾ أَفَرَأَیْتُمُ الْمَاءَ الَّذِی تَشْرَبُونَ ﴿٦٨﴾ أَأَنْتُمْ أَنْزَلْتُمُوهُ مِنَ الْمُزْنِ أَمْ نَحْنُ الْمُنْزِلُونَ ﴿٦٩﴾ لَوْ نَشَاءُ جَعَلْنَاهُ أُجَاجًا فَلَوْلا تَشْکُرُونَ ﴿٧٠﴾ أَفَرَأَیْتُمُ النَّارَ الَّتِی تُورُونَ ﴿٧١﴾ أَأَنْتُمْ أَنْشَأْتُمْ شَجَرَتَهَا أَمْ نَحْنُ الْمُنْشِئُونَ ﴿٧٢﴾ نَحْنُ جَعَلْنَاهَا تَذْکِرَةً وَمَتَاعًا لِلْمُقْوِینَ ﴿٧٣﴾ فَسَبِّحْ بِاسْمِ رَبِّکَ الْعَظِیمِ ﴿٧٤﴾ فَلا أُقْسِمُ بِمَوَاقِعِ النُّجُومِ ﴿٧٥﴾ وَإِنَّهُ لَقَسَمٌ لَوْ تَعْلَمُونَ عَظِیمٌ ﴿٧٦﴾ إِنَّهُ لَقُرْآنٌ کَرِیمٌ ﴿٧٧﴾ فِی کِتَابٍ مَکْنُونٍ ﴿٧٨﴾ لا یَمَسُّهُ إِلا الْمُطَهَّرُونَ ﴿٧٩﴾ تَنْزِیلٌ مِنْ رَبِّ الْعَالَمِینَ ﴿٨٠﴾ أَفَبِهَذَا الْحَدِیثِ أَنْتُمْ مُدْهِنُونَ ﴿٨١﴾ وَتَجْعَلُونَ رِزْقَکُمْ أَنَّکُمْ تُکَذِّبُونَ ﴿٨٢﴾ فَلَوْلا إِذَا بَلَغَتِ الْحُلْقُومَ ﴿٨٣﴾ وَأَنْتُمْ حِینَئِذٍ تَنْظُرُونَ ﴿٨٤﴾ وَنَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْکُمْ وَلَکِنْ لا تُبْصِرُونَ ﴿٨٥﴾ فَلَوْلا إِنْ کُنْتُمْ غَیْرَ مَدِینِینَ ﴿٨٦﴾ تَرْجِعُونَهَا إِنْ کُنْتُمْ صَادِقِینَ ﴿٨٧﴾ فَأَمَّا إِنْ کَانَ مِنَ الْمُقَرَّبِینَ ﴿٨٨﴾ فَرَوْحٌ وَرَیْحَانٌ وَجَنَّةُ نَعِیمٍ ﴿٨٩﴾ وَأَمَّا إِنْ کَانَ مِنْ أَصْحَابِ الْیَمِینِ ﴿٩٠﴾ فَسَلامٌ لَکَ مِنْ أَصْحَابِ الْیَمِینِ ﴿٩١﴾ وَأَمَّا إِنْ کَانَ مِنَ الْمُکَذِّبِینَ الضَّالِّینَ ﴿٩٢﴾ فَنُزُلٌ مِنْ حَمِیمٍ ﴿٩٣﴾ وَتَصْلِیَةُ جَحِیمٍ ﴿٩٤﴾ إِنَّ هَذَا لَهُوَ حَقُّ الْیَقِینِ ﴿٩٥﴾ فَسَبِّحْ بِاسْمِ رَبِّکَ الْعَظِیمِ ﴿٩٦﴾
چرا عده‌ای از آقایان دِق نکردند؟! سخنان امام جامعه در جمع معلمان، فراز دردناکی داشت: «یک سرفصل که از همه مهمتر است مسئلۀ تحوّل است. ما چند سال در گذشته این سند تحوّل را گذاشتیم در کشو؛ درش را هم بستیم؛ هیچ تحرّکی انجام نگرفت و ضرر کردیم.» حدود ده سال پیش به‌واسطه‌ی همکاری با یکی از مدارس تیزهوشان، سند تحول آموزش و پرورش را تورقی کردم؛ واقعاً ارزشمند بود. اما چه فایده؟! وقتی وزرا و معاونان و مدیران کلی در دولت‌های مختلف می‌آیند که باوری به ارشادات این مرد الهی و حکیم ندارند، آثارش را باید در اغتشاشات ۱۴۰۱ در کف خیابان ببینیم! ای‌کاش آنانی که مذبذبانه در لباس خیرخواهی انگشت اتهام را به سمت رهبری جامعه نشانه می‌روند، متهمان اصلی را بشناسند. البته باید گفت در کنار آموزش و پرورش، حوزه و دانشگاه و متولیان اقتصادی و فرهنگی و مجازی هم به ارشادات مؤکد «امام جامعه» در حیطه‌ی کاری خود، باور و توجه و عمل لازم را نداشته‌اند! 🖋عباس بابائی ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
8.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هم تو چین کار کردی هم ایران ! کدوم بهتره ؟