مژدگانی*
حسین بس است،دل شکسته را.
ی احساس خیلی آدم بد بودن به عنوان ی مسلمون دارم...
هدایت شده از ⁻ᴿᵘᵇʸ's HoUsE
این پیامو فور کنین
منم رندوم یه ویدیو تقدیم میکنم📱
• ناشناس جهت آیدی