«خوشچشم»، ایتای تحلیلگرهاست. هر بار میارنش که تحلیل کنه، ایران در حال پیشرویه و اسرائیل و آمریکا در حال اضمحلال.
بچهها انقدر دربارهی ایتا غر نزنید. ما جنگزدههای آوارهشده از تلگرامیم، مهمون ایتاییم، خوب نیست مهمون از بضاعت صاحبخونه ایراد بگیره.🙏🏻
ایتا اینطوری شده که باید بری دونهدونه پیوی و کانالها رو باز کنی، ازش درخواست کنی «لطف کن اگر پیام جدیدی هست، به من نشون بده. ببخشید. به زحمت هم میوفتیها».