eitaa logo
فانوس شب
2.2هزار دنبال‌کننده
25.5هزار عکس
25.5هزار ویدیو
319 فایل
اینجا فانوسی کوچک در شب های تار آخر الزمان است و ما عهد بسته ایم که این فانوس را تا طلوع خورشید بر پشت بکشیم ادمین پاسخگویی : @mosgian حمایت مالی از کانال در جهت جهاد تبیین : ۶۰۳۷۹۹۱۹۴۹۶۶۷۱۸۶ گروه طبتم : https://eitaa.com/joinchat/801636388C9a2f69229b
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺 دولت: خبر تعلیق مصوبات ۲۵ روز گذشته صحت ندارد 🔹پایگاه اطلاع‌رسانی دولت: خبر منتشرشده در برخی رسانه‌ها مبنی بر تعلیق مصوبات ۲۵ روز گذشته دولت تکذیب می‌شود. 🔹درخصوص برخی تصمیم‌ها و انتصابات در چند هفتۀ اخیر که بدون رعایت ابلاغیه سرپرست سابق ریاست‌جمهوری گرفته شده نیز بررسی‌های لازم انجام و نتیجه به‌صورت رسمی اعلام خواهد شد.
💢باز هم اخبار دلخراش از شیعیان پاراچنار پاکستان همزمان با بی‌توجهی و سکوت دولت پاکستان، در جنایتی جدید از سوی وهابی ها و تکفیری ها ( سپاه صحابه و لشگر جنگوی) در پاراچنار پاکستان، ۴۰ شیعه سر بریده شدند.
🔺رهبران مقاومت در صف اول خاص ترین تصویر از مراسم تحلیف آقای پزشکیان
🔺جلیلی و زاکانی در مراسم تحلیف رئیس جمهور پزشکیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تشویق رئیس‌جمهور توسط نمایندگان جبهۀ مقاومت در زمان سخنرانی علیه رژیم صهیونیستی
📷 ۳ رئیس قوه در یک قاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تصاویری از تظاهرات مردم بیروت در واکنش به حملۀ اسرائیل
🚨 | حزب الله رسما اعلام کرد که سوء قصد علیه فواد شکر شکست خورد. ❤️‍🔥
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥اعلام جرم دادستانی تهران علیه مجری یک برنامه گفت‌وگو محور مجازی 🔹پس از انتشار یک‌ مصاحبه در بستر فضای مجازی که حاوی مطالبی خلاف عفت عمومی بود، دادستانی تهران علیه مجری برنامه اعلام جرم کرد. ✍🏻حالا بپردازیم به صهیونیستهای داخلی
تنها کسانی که میتونن با سلاح به حضور رهبر انقلاب برن یمنی‌ها هستند :) ❤️‍🔥🇾🇪
انفجار در مقر الحشد الشعبی 🔹سازمان الحشد الشعبی عراق: در پی حمله موشکی به محل استقرار نیروهای تیپ ۴۷، چند نفر شهید و مجروح شدند. 🔹اطلاعات موجود حاکی از آن است که دو گشتی تیپ ۴۷ در شمال استان بابل هدف موشک‌های پرتاب شده از پهپاد قرار گرفته‌اند.
🌹 امیرالمؤمنین علی عليه السلام: كسى كه محبّت دنيا در دلش خانه كرده است، چگونه مدّعى محبّت خداست؟! 📙 مستدرک الوسائل جلد۱۲ صفحه ۴۱
🔻ایلان ماسک در واکنش به پایین کشیدن بنرهای مادورو توسط آشوبگران ونزوئلا «مردم از این دلقک به اندازه کافی کشیده اند» ✍داستان ونزوئلا چقدر مهمه که ایلان ماسک نوکر یهود هم براش توییت میزنه
🔻جکسون هینکل : ایلان ماسک صهیونیست از تروریست ها در ونوزوئلا حمایت میکند اپوزیسیون با پشتوانه CIA در ونوزوئلا میچرخند و ماموران پلیس را کتک می‌زنند.
44.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
‌‌ ▪️حـادثـه ورزقان ➖سهل‌انگاری‌های نابخشودنی در شهادت رییسی 🎥دکتر حسن عباسی ‌| فعال جبهه انقلاب پ‌ن: ایمان و اراده مؤمنان و دلبستگان جبهه بین‌المللی مقاومت، فرمان امام خامنه‌ای بعد شهادت سید مظلوم، یعنی مـحـو اسـرائـیـل را به زودی محقق خواهد کرد.
اسماعیل هنیه به شهادت رسید 🔹روابط عمومی سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون؛ با عرض تسلیت به ملت قهرمان فلسطین و امت اسلامی و رزمندگان جبهۀ مقاومت و ملت شریف ایران، بامداد امروز محل اقامت جناب آقای دکتر اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسیِ مقاومت اسلامیِ حماس در تهران مورد اصابت قرار گرفته و در پی این حادثه ایشان و یک نفر از محافظینش به شهادت رسیدند. 🔹علت و ابعاد این حادثه در حال بررسی و نتایج آن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.
🔴آخرین عکس شهید هنیه در تهران 🖤
🔴به زبان مادری می گوییم...
🔴از امروز کشور وارد جنگ گسترده با رژیم صهیونیستی خواهد شد.
🚨 بیانیۀ حماس در پی ترور شهید اسماعیل هنیه 🔹بسم الله الرحمن الرحیم ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله أمواتاً بل أحياءٌ عند ربهم يرزقون 🔹جنبش مقاومت اسلامی حماس در سوگ فرزندان ملت بزرگ ما فلسطین، ملت عربی و اسلامی و همه آزادگان جهان است‌. 🔹برادر رهبر شهید مجاهد اسماعیل هنیه رهبر نهضت که پس از شرکت در مراسم تحلیف رئیس‌جمهور جدید ایران بر اثر یورش خائنانه صهیونیست‌ها به محل سکونتش در تهران جان باخت.