مثلِ طفلی که زمین خورده دویدم سویت
آمدم گریه کنم حوصله ام را داری؟...:)
#اربعین
یعني چی ك توی مسیر کربلا هم دست از سر این خوشتیپ برنمیدارید ؟!😂😐
بسه بابا حیا کنید واا🗿. . !
تنهاا چیزی ك وقتي بهش میرسی بازم آرزو ش میکنی ! ››
قطعاا کربلاست. . ! :))❤️🩹🛐
فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
تنهاا چیزی ك وقتي بهش میرسی بازم آرزو ش میکنی ! ›› قطعاا کربلاست. . ! :))❤️🩹🛐
حتاا توی حرم هم میگی اقا نکنه سال دیگه نطلبی ؟!😔💔 . .
فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
آقای ِامام حـُسین ،
آدم تو کربلا ؛
چطور میتونه تو چایاش
قـَند و شـِکر بریزه ؟
اونم وقتی از شیرینی زیارت ،
نزدیکه آدم ،
مـَرض قند بگیره؟🤍:)))