.
هیچوقت شبایی که به جای ِخواب
داشتم گریه میکردم رو فراموش نمیکنم : ) .👀💔
-
.
با این وضعیت ِکه داره میگذره تنها کاری
که میتونم بکنم اینه بگیرم بخوابم 😃 .
-
.
از نظر ِروحی نیاز دارم
یکی بهم پیام بده بگه ساکتو جمع کن صبح قبل نماز راهي مشهد میشیم : ) ❤️🩹 .
-
.
مورد علاقم تا ابد اون ادمیه که منو
از جزییات روزش با خبر میکنه،
چه بسا حتی با عکس و فیلم.🥲🤝
-
.
حقیقت این است که هیچکس نمیتواند ما را
بیازارد مگر کسانیکه دوستشان داریم.👨🏾🦯💔
-