.
رو اون مودیم که نه دلم میخواد گوشی دستم بگیرم، نه جز گوشی حوصله چیزیو دارم :/🗿🤡
-
.
با بقیه مثل تراپیستا رفتار میکنم، به خودم که میرسم میبینم روح و ذوقم کشته شده 😔🙌🏼
-
.
حداقل خداروشکر من جای بازی کردن با احساسات و دل دیگرون گیم میزنم .🚶🏿♂️
-