.
با بقیه مثل تراپیستا رفتار میکنم، به خودم که میرسم میبینم روح و ذوقم کشته شده 😔🙌🏼
-
.
حداقل خداروشکر من جای بازی کردن با احساسات و دل دیگرون گیم میزنم .🚶🏿♂️
-
.
وقتی زندگیت اینقدر سخت شده که
یِ دفعه میگی [ خدایا تورو خدا ] 🚶🏿♂️
-
.
کل دغدغه م اینه ك بعد مرگم کدوم عکس مو میخوان بزارن استوری براي ِ تسلیت ؟!😂😔
-
فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
اعضای جدید خوش اومدید :))🧃🤡
بیوگرافي م اینجا هست ممبر جاان🤌🏻💘
.
خوبم ؛
ولي معدم درد میگیره
ولي دستم میلرزه
ولي سرم درد میگیره
چند بار بپرسی خوبی گریم میگیره 🚮
-
.
زیادی بودن ،زیادی خوببودن ،
زیادی دردسترسبودن ، زیادی تحملکردن ،
فقط باعث میشه زیادی نادیده گرفتی بشی .🙌🏼👩🏽🦯
-