فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
رفقا امروز اصلا نتونستم فعالیت کنم انشاالله فرداا جبران میکنم !🙌🏻💔 تشکر از صبوری توون !💀💘. . ماعم
مرام داشته باشید لفت ندید🗿💔..!
فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
خب خب بریم برا عکسای دیرووز🗿🤌🏿 . .
اصن این یکی دوروزه خیلی نحس بود
گوشیم یا تمیرگاه بود یا من خونهه نبودمم🗿🤌🏻!
بعدشم ك رفتیم مسجد📿✨
فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
. روزها بیخیال و شبا پر از فکر یعنی چی ناموسا، مغزم نمیکشه 🚮 -
نمیدونم، شاید باید در موردش چایی بخورم.🗿🙏🏿 !
.
تو خونه ما مهمون که میاد
انقدر بهش چایی میدیم انگار اومدن
سونوگرافی یا میخوان سنگ دفع کنن .🦦🙏🏿 !
-