.
تو هی استوریهای جدید
رو چک میکنی
من هی حـَواسمو تو نماز
جـَمع میکنم ؛
ما مثل هم نیستیم 🦦🧋.
-
.
یجوری میگید پاییز غم و افسردگی داره، انگار تابستون خوشحال بودیم.🗿🙌🏾
-
از الان ذووق من برای شنبه :))🥲🤌🏾
رفقای خرم ابادی هیئت امیر برومند ..
شنبه ساعت هشت !🙌🏻
حسینه حبیب منتظر تون هستمم ؛🌚🪴 . .
.
گفت: عشق خطرناکتره یا جنگ؟
گفتم: آدم تو جنگ یکبار میمیره و
تو عشق هزاربار.💔
-
فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
یه جایی هم هست که مولانا میگه ؛
‹ اگه همه جا تاریک بود دوباره بنگر
شــایـد نـور خودِ تو باشـي :)) 🤍 + ›