eitaa logo
فاطي‌ـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
2.9هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
838 ویدیو
0 فایل
خطــای ِمارو به پای دی‍ـن ننویسید خب؟ نه کافَ‍ــر مٌطل‍ــق نه مٌسلمان تمام›🌚🍂 • من ؟ دختري از تبار لُر🤍 • اینجا؟جایی براي ِثبت احوالات ِنا‌میزون ِما،اغوشته به روزمرگی🥤💘 • ذخیره،کپي ُایده گرفتن ازپستام؟به ولله‌ راضي نیستم🤡 • من؟🦕 @Mamluk_128
مشاهده در ایتا
دانلود
‏من از بودن یا نبودن ادما ناراحت نمیشم؛ نصفه و نیمه بودنشونه که ناراحتم میکنه.
دختره‌تو‌بیوش‌نوشته: دختری‌هستم‌که‌باهرنفسم𝟭𝟬تاپسرميميرن خب‌عزیزم‌ممم‌از‌این‌‌به‌بعدمسواک‌بزن‌تا‌نمیرن:/
شوخی‌هایی که بوی حسادت میدن رو جدی بگیر.
تنها راه کنترل بچه فامیل:
مامان من دکتر پزشک قانونی بشه علت همه‌ی مرگارو زیاد تو گوشی بودن اعلام میکنه.
فاطي‌ـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
_
وقتی کسی از دنیا می‌رود، ممکن است دیگران او را فراموش کنند و به او بی‌توجهی کنند... اما وقتی کسی شهید می‌شود، حتی برای تکیه به بدنش هم دست می‌زنند تا از برکت او بهره‌مند شوند : ))
فاطي‌ـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
-
کفَن‌که‌دستِ‌مرا‌بست‌دستِ‌تُ‌باز‌است‌ و‌دست‌بازِتو‌یعنی‌بیا‌در‌آغوشم ؛
فاطي‌ـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌می گویند رفتند تا بمـانـیم؛ اما نه! رفتـند تا دنبالشـان بـرویـم🚶🏻‍♂❤️‍🩹'!