فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
ولي مث اینکه امسال هم افتخار دوباره نصیب موون شده!🥲💔 -دلم میخواد از ذووق جیغ بزنم💘😂😔
امروز هم ك کل تایم مدرسه رو درگیر اماده سازي ُ نصب پرچم ها بودیم /:😂🥲🤏🏼
برای مراسم فردا!
اگه میتونستم زمانو به عقب برگردونم بعضی
ادمارو حتی بهشون سلام هم نمیکردم.
درک نمیکنم چجوری بعضیا رژیم میگیرن،
من میلم به غذا از میلم زندگی بیشتره.
فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
پذیرایی امروز کلاس مون از کل مدرسه 🤏🏼☕️ :))) -لوکیشن . ؟موکب ِمدرسه😂📍
39.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گزارش کامل 💀💘🙌🏾
از این روزای فاطمیه مدرسه مون/: