فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
همیشه برا این حال ِ پسرا غبطه میخورم !💔🤏🏻
12.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از بابت دختر بودنم نهایت خرسندی رو دارم؛
تا جایی که پای ِسینهزنی تو هیئت میاد وسط...:)
فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
🗣 : حست نسبت به < چادر> چجوریه ؟💘🤌🏻 .
21.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
- چرا از چیزي نمیترسي ؟! *👩🏻🦯🤏🏻
به نظرم ، شـُعورآدما رووقتی ، که ته دیگ ِماکارونی رو سرسفره میارن میشه فهمید ،مثلا من خـُودم ته بیشعوریام .💀
الان داشتم تو آیینه خودمو نگا میکردم دیگه خلاصش کنم براتون ، مهم اخلاقه 🤡💘
استراحت چشم واسه من خیلی مهمه تقریبا بعد هر ۲ساعت کار با لپتاپ ، ۲۰ دقیقه با گوشی کار میکنم 🫱🏻🫲🏼 .
این روزا هر موقع میرم تو اجتماع ، همش زیر لب میگم با کیا شدیم 90 میلیون؟
- #محبوبم💀💘
ببخشید شما که برا من شیرکاکائو نمیخری دقیقا از کجا باید بفهمم دوسم داری؟
کاش بین پیامبرا فرق نمیزاشتن و ولادت هر صدو بیستو چهار هزارتاشون رو تعطیل میکردن .
- #محبوبم💀💘
من بـَراش
متن ِنـوشته شـُده بودم
ولی ؛
اوننن
فـُوراردی دوست داشت 😔💘 .
-
دلیل انجام ندادن کارهای ِ من : استرس
دلیل استرس من : انجام ندادن کارهام 🗿🤣.
فاطيـماه | ꜰᴀᴛɪᴍᴀʜ
ولي اقای ستوده کلا یع سبك دیگع میخونهه💔🛐 >>> . ! #مداحي
شُوومااگہ
باآهنگ های بیکـلام ِ
فلان خواننده فاز میگیری ی ی
ما با مداحیای حسینستوده.
میریم تُووکُما ؛
ما مثل هم نیستیم🧋🦦!