قسمت اول:
یه آقایی از کانال تماس گرفت،
و گفت برای شروع به کار، و آموزش همسرم یه دوربین جمعو جور میخوام که خیلی هم هزینه نکنیم چی پیشنهاد میدید ؟
گفتم ۶۰۰دی گزینه مناسبیه، هم السیدی چرخان داره، هم فیلم برداری داره، و هم دی اس ال آر و حرفهایه،
گفت قیمت لطف میکنید ؟
گفتم دوتا داریم، توی کانال برید عکساشونو ببینید، و یه استعلام قیمت هم خودتون لطف کنید بگیرید..
.
@FHaseman_shop
قسمت دوم:
بنظرتون "دیوار" چقدر مرجع قیمته ؟
دوربینی که سالهاست دیگه تولید نمیشه، و نوش دیگه نیست توی بازار، چجوری باید قیمت بزاریم روش ؟!
یه نگاه سر سری توی دیوار انداختم، و دیدم از حدود ۲۳م قیمت گذاشتند، تا ۴۵م !!!!
(میانگین اکثرا دور ۳۰م میچرخید)
خب من الان به این بنده خدا بگم مثلا ۲۵م ، نمیگه آقا توی دیوار ۲۳ هست! چرا باید شما ۲۵..؟ و حق هم دارن!
منم بگم خب ۴۵ هم هست، چرا به شما ۲۳ !!
🚶🏻♂️🚶🏻♂️
.
@FHaseman_shop
قسمت سوم:
اگر راه حلی دارید، لطفا بفرمایید..
استفاده میکنیم 👇🏻👇🏻
@FHaseman_admin
دوستان اگر پیشنهادی دارید، بفرمایید،
نظرات رو دریافت میکنیم و از راه حلها استقبال میکنیم.
🤚🏻
.
@FHaseman_shop
تست دوربین های حرفهای کارکرده
حدود ۱۲۰ مورد دارد
و ما هم که گاهی مجبور به خرید کارکرده میشدیم، ۲ الی ۳ روز تستشون طول میکشید.
به قول آقای قاسمی :
(مدیر "ایدهآل دوربین"، بزرگترین و معتبرترین تعمیرات دوربین در ایران)
دوربین رو بدنهش رو رنگ میکنن و بجای نو میدن، بدنه رو تعویض میکنن، چرمهاش رو عوض میکنن و نو میشه، شاتر و عوض میکنن و تعداد شات صفر میشه، سنسور رو با سنسور ضعیفتر جابجا میکنن، دوربینهای لیزر خورده رو به اسم در حد نو میفروشن، و...
.
@FHaseman_shop
✨فرصت ویژه و محدود✨
📸 میخوای عکاسی رو شروع کنی اما قیمت تجهیزات نو منصرفت میکنه؟
یه مؤسسه رسانهای معتبر داره تجهیزات حرفهایش رو واگذار میکنه 👇
🎥 دوربینهای سالم و تستشده
💡 نور حرفهای
🦾 پایه و متعلقات کامل
همه در حد اک، آماده کار
با قیمت خیلی منطقیتر از کالای نو 👌
اما تعدادشون محدوده و هر آیتم فقط یکی دو عدد موجوده.
📩 برای مشاهده لیست تجهیزات یه سری بهمون بزن👇
https://eitaa.com/FHaseman_shop
آسمان شاپ (آموزش+فروش)
#لیست 1 تجهیزات دفتر: (در حال تکمیل روزانه) تمام تجهیزات حدود ۲۰۰۰ قلم جنس!! 1⃣آک: محصول آکبند، با
این لیست تجهیزات دفترمون هست،
روی اسم هرکدوم کلیک کنید مستقیم میره روی عکسهاش.
.
@FHaseman_shop
سلام.
شما واقعا حس و حالی برای کار کردن براتون مونده..؟
با این اوضاع و شرایط..
حلالمون کنید.
.
@FHaseman_shop
هدایت شده از دفتر فرهنگی هنری آسمان
اومده میگه چند سال پیش من کلاس شرکت کردم نمیشه الان مدرکشو برام صادر کنی!
#دوربین
📸 Osmo+
✅ کاملاً سالم
✅ کیفیت فیلمبرداری بالا
✅ سبک و قابل حمل
✅ مناسب ولاگ، سفر و تولید محتوا
🎯 یه انتخاب جمعوجور و حرفهای برای ثبت ویدئوهای روان و باکیفیت
✅از این مدل دوعدد موجود است
👈 استعلام قیمت:
09198700878
@FHaseman_admin
.
@FHaseman_shop