همه ادمین دارن.. ما هم ادمین داریم.. 🚶🏻♂️
#ادمین_تنبل
پ.ن: ادمین پیام داده پیجو راه بندازیم! مگه نباید برعکسش باشه ؟!
سلام.
مشغول فروش تجهیزات هستیم، اما فرصت نمیکنیم اینجا بزاریم!
ما شغلمون فروش تجهیزات نیست!
یه سری تجهیزات اضافی طی سالیان جمع شده، همه رو حراج زدیم و داریم میدیم بره!
.
@FHaseman_shop
آسمان شاپ (آموزش+فروش)
بمناسبت ایام محرم
دوربین ۵۰دی + لنز ۱۸-۲۰۰ + گریپ
۱۵ درصد تخفیف.
این دوربین رو هرگز برای استفاده شخصی پیشنهاد نمیدیم،
اما برای استفاده هیئت عالی هست
بدنه بسیار محکم،
لنز ۱۸-۲۰۰ با فاصله کانونی فوقالعاده
گریپ که همزمان دو عدد باتری میتونید توی دوربین بزنید
دو عدد از این دوربین داریم و هردو کاملا در حد نو و تمیز
.
👈 استعلام قیمت:
09198700878
@FHaseman_admin
.
@FHaseman_shop
برای تصویربرداری از هیئت و مجالس عزاداری و.. یک دوربین فیلمبرداری هم داریم که بسیار کارآمد هست
(همین یک عدد رو فقط داریم، با تمام لوازمش و کاملا در حد نو)
اینرو هم فقط در این ایام، ۱۵درصد زیر قیمت، برای هیئت و..
.
👈 استعلام قیمت:
09198700878
@FHaseman_admin
.
@FHaseman_shop
هدایت شده از دفتر فرهنگی هنری آسمان
2.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آسمان شاپ (آموزش+فروش)
❌فروش رفت❌
فقط یک عدد از این دوربین باقی مانده
این دوربین، بهترین و لذت بخش ترین دوربینی هست که من باهاش کار کردم، عالی عالی عالی
همممممه چیزش عالیه!
من هنوز هم فقط با همین مدل عکاسی میکنم! بقیه دوربین ها مسخرهن بنظرم!!
.
@FHaseman_shop