اگه خدا رو داشته باشی، هیچچیز ُ از دست ندادی؛ و اگه اون ُ نداشته باشی،هرچی داری از دست رفته
رفیقه نور🏴
+ازیِڪۍپرسیدم انشاءللہاگہبخوام اربعین برمڪربلا بایدچہڪاراۍادارۍروانجامبدم ؟! گفت↓ -اولمیرۍ
وَقتیڪَربَلارادیدَم؛
فَهمیدَممیشَوَدبایِڪنِگاه
عــاشــِقشُد ..
حتیاَگراَزراهِیڪ عکسباشد❤️🩹:)!
https://eitaa.com/FHelia
عمریست به دنبال توام ، نیست نشانی،
ای خوبتر ازخوبتر از خوب ،کجایی؟!
- السلام علیک یا صاحبالزمان عج'❤️
5.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از ، ریلزای خفنی که
حالـِت ؛
باهاش خیلی خوب میشه 🦦💘