eitaa logo
فرصت حضور🇮🇷🇵🇸
1.3هزار دنبال‌کننده
10هزار عکس
3.1هزار ویدیو
42 فایل
﷽ ✓تحلیل دقیق مسائل روز ✓تیترهای مهم رسانه‌های غربی و عربی ✓اخبار داغ جبهه مقاومت ✓توییت‌گردی... ارتباط با ادمین : @Khodayaa_shokret اینم گروهمون😊👇🏻 خانواده مجازی فرصت حضور با دورهمی‌های متنوع: ☕️https://eitaa.com/joinchat/498401312Cbc7c11221f
مشاهده در ایتا
دانلود
❣رهبر معظم انقلاب: ✅✅ سیاست کشور در زمینه تحریم‌ها و برجام مشخص است، خوب حالا تشخیص مسئولین ما این است که برویم مذاکره کنیم تا همین سیاست را اعمال کنیم؛ منتها باید مراقبت بشود که مذاکره فرسایشی نباید باشد.❌💯❌ ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
روضه هر وقت بخوانند به وقت است اما روضه های عطشت را رمضان باید خواند... ‌ 🆔 @FORSATE_HOZOR .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هوالعزیز 💐 ! بخش اول 1️⃣ ☝🏼فرض کنیم روحانی در این هفته یا هفته آینده از دیگری رونمایی کند ! توافق در وین برای برداشتن تحریمها ! 👈🏽اصلا فرض شیرین را براین بگذاریم که همه تحریمها هم برداشته شود و بیاید روی عدد ۱۵۰۰۰ تومان ! 🤗خب حالا قرار است چه اتفاقی رخ دهد !؟ 👈🏾مردم کارناوال براه می بیاندازند و جشن پیروزی بگیرند !؟ 👈و لابد چند روز بعد هم کاندیدای نهایی معرفی می شود و مردم هم خوشحال از برداشته شدن تحریمها دوباره به یک اصلاح طلب اعتماد می کنند !؟ 👈🏾آیا واقعا تصور برخی دوستان انقلابی از روزهای پسا توافق وین این است که گاه دیده می شود از نتایج آن اظهار نگرانی می کنند !؟ 🔺اینکه گفته می شود مذاکرات این روزها در وین هدف انتخاباتی دارد و اگر حتی یک توافق بد هم صورت گیرد با امکانات تبلیغی فراوانی که دولت در اختیار دارد می تواند آن را به یک بزرگ در چشم مردم فروکند و با فریب آنها نتیجه انتخابات را به نفع خود رقم زند یک بزرگ به ملت ایران است !!! 👈نه اینکه اثر وضعی پرحجم بر افکار عمومی را نادیده بگیریم ! ☝🏼اما بدون تردید حادثه تلخ انتخابات سال ۹۶ حداقل بر پایه این توافق با امریکا تکرار نخواهد شد و اگر تکرار شود اشکال باگ های جبهه انقلاب است !! ▪️حالا اندکی از فضای خیال انگیز توافق وین به کف خیابان های ایران برگردیم و در جستجوی پاسخ برای سوالات زیر باشیم تا معلوم شد این مدعا تا چه حد به واقعیت نزدیک است !! لطفا و پایانی این وجیزه را هم ملاحظه فرمائید 🙏🏻 ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ صالح ادیب💐✋ @FORSATE_HOZOR .
هوالعزیز 💐 بخش دوم و پایانی 🔚 سوال 👇🏾 ✔️آیا دولت امریکا با آنهمه جاسوس و نفوذی , خبرچین در کشور ما از عمق مردم ایران نسبت به دولت روحانی خبر ندارد !؟ ✔️آیا دولت امریکا در این حد سیاسی ندارد که با برداشتن بخشی از تحریمها در ۶۰ روز پایانی دولت روحانی نمی تواند حتی مردم متنفر از این دولت را به مردمی ناراضی از شرایط موجود ارتقا دهد چه برسد به اینکه نگاهشان را هم به طیف اصلاح طلب برگرداند و کاندیدای آنها را بعنوان رئیس جمهور انتخاب کنند !؟ ✔️آیا مردم ما به سادگی همه بدبختی دوران ۸ ساله روحانی را با یک توافق دقیقه نودی که عملا هیچ پیامد مثبتی در زندگی بر باد رفته چند میلیون خانوار ایرانی ندارد فراموش می کنند !؟ ✔️آیا بهترین توافق در وین می تواند سرمایه های از دست رفته مردم در اثر ؛تورم افسارگسیخته و رکود ویران کننده؛ را در هشت سال گذشته به آنها برگرداند !؟ ✔️آیا دلار ۱۵۰۰۰ تومانی منجر به ریزش قیمتها به سطح چهار سال یا حتی دو سال قبل می شود !؟ ✔️آیا کسبه ای که میلیاردها تومان کالا را برمبنای دلار بالای ۲۵ هزارتومان خریداری و انبار کرده حالا حاضر می شود با تکیه بر توافقی شکننده با دولتی بد عهد امریکا کالای خود را مثلا با نصف قیمت به بازار عرضه کند !؟ ✔️آیا خودروسازهای دولت روحانی حاضر هستند با سقوط دلار مثلا پراید را زیر ۵۰ میلیون تومان به مردم بفروشند ؟؟؟ ✔️آیا توافق وین قرار است سرمایه برباد رفته مردم در بورس را به آنها برگرداند که راضی شوند دوباره به یک اصلاح طلب رای دهند !؟ ✔️آیا با توافق وین قرار است قیمت مسکن را حداقل به سطح قیمت های دوسال قبل برگردد که مردم بی خانه و کاشانه را به اصلاح طلبان امیدوار کند !؟ ✔️آیا توافق شکننده ای که با التماس ما در وین شکل می گیرد می تواند هزاران جوان اعم از اصلاح طلب و اصولگرا ... را به داشتن شغل و همسر و مسکن در آینده ای نزدیک امیدوار کند تا آنها را به داشتن یک رئیس جمهور اصلاح طلب خوشبین کند !؟ ✔️آیا با تکیه بر تجربه گذشته مذاکره و معاهده با امریکا و بد عهدی کشورهای اروپایی می توان از مردم ضعیف و متوسط جامعه انتظار داشت که به یک توافق نصف و نیمه با امریکا و اروپا امیدوار باشند و تصور کنند یک اصلاح طلب می تواند به آنها کمکی کند !؟ ✔️آیا مردم ما حداقل در این چهار سال گذشته صدها وعده دروغ از روحانی نشنیدند در حالی که دولت در اختیارش بود و حالا چطور به وعده های او اعتماد کنند در حالی که دیگر فرصتی برای تحقق وعده هایش ندارد !؟ ✔️آیا دروغگوئی ظریف بعنوان سکان دار سیاست خارجه بارها برای مردم به اثبات نرسیده !؟ با این همه اختیارات فراقانونی که ظریف از دولت و حتی رهبر انقلاب گرفت کدام وعده اش را در سیاست خارجه محقق کرد که ما به او بعنوان یک کاندیدای ریاست جمهوری اعتماد کنیم !؟ ✔️دروغ های جهانگیری و نوبخت و جهرمی و واعظی و آشنا و ...بر کدام ایرانی پوشیده است ؟ آیا مردم قرار است به این جماعت برای تکرار دروغ هایشان اعتماد کنند !؟ ✔️کدام اصلاح طلب می خواهد ما را سورپرایز و از جرم بزرگ مشارکت در اعمال و رفتار دولت روحانی خودش را تبرئه کند که قرار باشد بعنوان منجی مردم کاندیدای ریاست جمهوری شود !؟ لطفا مردم را به متهم نکنید ! ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ صالح ادیب💐✋ @FORSATE_HOZOR .
هوالعزیز 💐 طاعات و عبادات قبول حضرت پروردگار 🙏🏻 همه روزنامه های اصلاح طلب به یک موضوع واحد در ماجرای مذاکرات وین اشاره می کنند ! نگارش متن توافق و تفاهم جدید ! خدا بخیر کند ! قبلا هم نوشتم این توافق هرچه باشد کارکرد انتخاباتی ندارد و اگر هم داشته باشد تاثیر چندانی بر رای مردم ندارد ! آنچه روحانی بدنبال آن است احیای موقتی است ! روحانی می خواهد جام شکسته برجام را به هر قیمتی که شده بند بست بزند تا حداقل یک ظاهر سرپا از برجام تحویل مردم دهد ! 👈🏾روحانی همین حالا هم با نیت گره گشایی از مشکلات برجام مذاکره نمی کند بلکه تلاش می کند بعنوان یک شکست خورده از قدرت کنار نرود ! بدون تردید توافق وین منجر به رفع تحریم های اساسی خارجی کشور نخواهد شد ! ☝🏼اما احتمالا اتفاقی که بعد از این توافق رخ خواهد داد دولت مردم را بر می دارد ! ✍صالح ادیب 🆔 @FORSATE_HOZOR .
یک سوال فنی ✋ با توجه به اقدامات عمدی و غیر کارشناسی روحانی در ایجاد موج چهارم کرونا که موجب افزایش چهار برابری تلفات مردم شده است آیا به لحاظ حقوقی و شرعی می توان روحانی را بعنوان قاتل تا عامل کشتار مردم معرفی کرد !؟ ✍صالح ادیب 🆔 @FORSATE_HOZOR .
حکیمانه : اینکه آمریکایی‌های دائم اسم مذاکره را می‌آورند، این جور نیست که آمریکا بخواهد مذاکره کند تا اینکه یک حرف حقّی را قبول کند؛ نه، می خواهد مذاکره کند تا یک حرف باطلی را تحمیل کند! 🆔 @FORSATE_HOZOR .
فقط مقاله محمد علی وکیلی رو در روزنامه اصلاح طلب ابتکار بخونید تا بهتر متوجه بشید که اگه خدای ناکرده در انتخابات پیش رو کاندیدای انقلابی پیروز نشه نباید هیچکس رو سرزنش کنیم جز خودمان را ! 🆔 @FORSATE_HOZOR .
سلام و خدا قوت به روحانیون و مبلغین سراسر کشور!🌸 احتمالا امسال از سفر تبلیغی منع شدید اما بالاخره یه مسجد و منبری هست که ادای تکلیف کنید! روحانیون بزرگواری که پیش نماز و در واقع امام جماعات مساجد هستید ! شش روز از ماه مبارک رمضان گذشته. ان شاالله که مخاطبین شما همراه با شنیدن شش نکته ، دست کم از شنیدن شش نکته‌ی محروم نشده باشند. برای «منبر» خودتان ارزشی بیشتر از هر رسانه‌ی دیگری قائل شوید! دل و جان مردم با خطبه‌‌ای که برای خدا باشد، پیوند می خورد. جریان نفاق با علم به تاثیر کلام شما، به هر شیوه‌ای دست می زند تا زبانتان را از بیان حقایق به ویژه تا انتخابات، کوتاه کند. نخست همین که برخلاف نظر کارشناسان ستاد مقابله با کرونا🙂 ممنوعیت سفرهای نوروزی رو اعلام نکردن تا هم اکنون با افزایش ۷ برابری درگذشتگان این ویروس روبرو شویم. نتیجه ی اون ،ترس مردم یا دست باز دولت در ممنوعیت حضور مردم در مساجد و مراسم به مناسبت ایام الله ماه مبارک رمضان، و از رونق افتادن چهره به چهره شدن مردم با امامان جماعت خود در مساجد است. گاهی با توصیه به اخلاق در ملاحظه‌ی دولت اسلامی! این عامل ترمز بسیاری از شما را در بیان حقایقی که دولت با انحراف از اسلام به آن اقدام کرده، خواهد کشید. گاه با مظلوم نمایی و تخریب نشان دادن حرکت تبیینی شما و حرمت داشتن آن. اگه با بهانه‌های فریبای بالا نتونست شما رو از کار درستی که پیش گرفته اید، باز دارد، امکان عدم همکاری با شما از سوی دهدار و بخشدار و فرماندار و دیگر ارکان دولت وجود داره. کار که به این جا رسید، وقتشه مردم رو بیشتر از گذشته محرم تلقی کرده و باشون دمخور بشید. از خباثت های روایت نشده‌ی دولت تا برنامه‌هایی که برای پس از برجام داشتند ، بگویید. فراوان دولت را برای فریب مردم با ایشان در میان بگذارید! بیشتر از هر چی دل تو دلشون بذارید نگذارید با شایعاتی که متمرکز رو خراب شدن معیشت‌شون در قبال سرکار آمدن نامزد اصلح هست، دلشون بلغزه و سر بخورن جای دیگه لطفا از احتمال ۸ برابر شدن دلار با وجود سرکار آمدن دولتی همفکر و هم‌فاز روحانی و خا تمی به مردم هشدار دهید! از روش های عقلی شناخت نامزد اصلح یاد کرده و ویژگی های آن را از منظر آموزه ‌های اسلام بشمرید! نهایتا همین مردمند که با دل و جرات پیدا کردن از کار شما ، طومار امثال روحانی و همفکران احتمالی آن را خواهند پیچید. در منطقه‌ای شاهد بودم که رای مردم یک شهر و یک روستای بزرگ که در سال ۹۲ به نامزد اصلح دادند بیشتر از آرای دیگر نامزد ها بود. دلیلی جز وجود با جنم و جرات در میان آن مردم نبود. 🌼 ✍سیاووش 🆔 @FORSATE_HOZOR .
هوالعزیز💐 روزگارتان به مهر حضرت پروردگار طاعات عبادات و دعاهاتون مقبول خدای مهربان🙏🏻 👈🏾👈🏾پیغام روزنامه آرمان را گرفتید !؟ به خیال خودش عوام فریبی کرده ! 👈گشت ارشاد ! 👈هزینه حذف تندروها ! ▪️گشت ارشادی که سالهاست عملا وجود خارجی ندارد ! ☝🏼اما برای اصلاح طلبان چماقی برای ترساندن مردم حوالی انتخابات است ! اما چه کسانی کردند ! تندرو تر از اصلاح طلبان را کجا سراغ دارید !؟ 👈هشت سال است در عرصه های ، و و اینهمه تندروی کردند و گوششان به خدا هم بدهکار نبود و در عوض تا توانستند رقیب خود را به تند روی متهم کردند! 👈🏾تند روی در سیاست داخلی : تندروتر از اصلاح طلبان سراغ دارید !؟ هرگاه که به قدرت رسیدند تا آبدارچی ادارات را هم تغییر دادند و با خود همراه کردند تا امروز کشور به شدت دچار بحران مدیریتی برای اداره کشور شود ! 👈بارها همان وزیر و استاندار و ... اصلاح طلب به دلیل همسو نبودن با تصمیمات افراطی دولت یا انتقاد و یا عدم اجرای دستور غیرکارشناسی توسط روحانی کنار گذاشته شد ! 👈برعکس گاهی وزرا و استاندارانی بی هنر و بی عرضه اما تندرو و افراطی در مجیز گویی دولت نه تنها حفظ که ارتقا داده شدند ! 👈🏾تندروی در سیاست خارجی چنان تندروی و افراط کردند که امروز دوباره کاسه گدایی و التماس را در وین بدست گرفتند تا شاید امریکا را به برجام برگردانند ! هرچه دلسوزان کشور هشدار دادند در اعتماد به امریکا و اروپا تندروی نکنید و اندکی جانب احتیاط را نگه دارید اما چنان تند رفتند که همه برگهای برنده کشور را تحویل دشمن دادند و حالا هم تا سالها باید درگیر قراردادهایی باشیم که بدون ضمانت با دشمن بستند ! 👈🏾 تندروی در اقتصاد هرچه هشدار دادند که در استفاده ابزاری از دلار افراط و تندروی نکنید اما کاری کردند که هم قیمت دلار از دستشان در رفت و ده برابر شد و هم تورم را با خودش به رقم های نجومی ۳۰۰ درصد رساند !!! 👈هرچه گفتند در آزاد کردن بازاری که سیستم تولید و توزیع درستی ندارد تندروی نکنید اما کاری کردند که بعد از چهل سال مردم گرفتار صف تهیه ارزاق عمومی شدند ! 👈هرچه گفتند در بورس اینهمه تند روی نکنید اما کاری کردند که میلیونها شهروند این مملکت را به خاک سیاه نشاندند و زندگی عده ای را متلاشی کردند ! 👈🏾تندروی در فرهنگ در اجرای دستورات فرهنگی دشمن چنان تندروی کردند و کار را به جایی رساندند که عملا تا چند نسل فرزندان این مملکت درگیر بحران هویت خواهند بود ! نسلی که بخش قابل توجهی از آن دچار گسست فرهنگی شده و بواسطه فضای مجازی بی در و پیکر کشور از هویت واقعی خود فاصله گرفته ... تکرار تاریخ دارد اتفاق می افتد 👇🏾👇🏾 همینها نبودند که در سال ۹۶ چهره رقبای انقلابی را تندرو و خشن برای مردم ترسیم کردند !؟ همینها نبودند که می گفتند رئیسی خشونت طلب است !؟ می خواهد بیاید دیوار کشی کند ! می خواهد بیاید گشت ارشاد راه بیاندازد ! سید ابراهیم آمد و اتفاقا قوه قهریه را در دست گرفت ! همه امکانات تندروی هم فراهم بود اما چه کرد !؟ آیا بجز مهر و لطف و رحم و شفقت وراه اندازی کار مردم از او تندروی دیگری دیده اید!؟ فاعتبرو یا اولی الابصار یا علی 💐✋ ✍صالح ادیب 🆔 @FORSATE_HOZOR .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
(۸۴) ┄┅═══✼🌸✼═══┅┄ (قسمت ۴۸) پادشاه دروغین(۲) در تمام ادیان ابراهیمی ، مژده و بشارت به امدن منجی داده شده و فرمانروایی زمین با اوست که صلح و امنیت و نعمت را به ارمغان خواهد آورد و مردمان در زمان وی در آسایش و راحتی و بی‌نیازی زندگی خواهند کرد. بدون شک تورات اصلی حضرت موسی و حتی نسخه اصلی زبور داوود و نیز برخی اوراق حضرت سلیمان در دست یهود است و مخفیانه ک تعداد خاص و انگشت شماری بدان دسترسی دارند. با استفاده از حقایق این کتب و نیز احادیث ائمه و بزرگان اسلام ، فرقه‌های شیطان پرست و فراماسونها به دنبال مصادره ظهور بوده یا تلاش دارند تا حداکثر ممکن آنرا به تعویق اندازند. مبحث پادشاه دروغین اشاره به این نکته دارد که برنامه نظم نوین جهانی و دهکده جهانی با چه اهدافی است و انجمن‌های مخفی نظیر بوهمیان‌گراو یا ایلومیناتی یا ماسونها با هدف پادشاهی شیطان فعالیت دارند ┄┅═══✼🌸✼═══┅┄ @FORSATE_HOZOR .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
(۸۵) ┄┅═══✼🌸✼═══┅┄ پشت پرده برنامه‌های سال 2021 از برنامه‌های پشت پرده دست‌اندرکاران نظم نوین جهانی و ایجاد دهکده جهانی، مصادره ظهور است و آنانکه خود از همه بهتر میدانند که شیطان هرگز نخواهد توانست برنامه خود را عملی کند ، با این وجود تلاش دارند تا نشانه‌های ظهور را بطور مصنوعی و بدلخواه خود و در راستای اهداف خود ایجاد کرده و از آن در رسیدن به دهکده جهانی استفاده ببرند. رسانه‌ها و بخصوص هنر هفتم بهترین ابزار برای آنان است. با نمونه‌ای از آن آشنا شویم ┄┅═══✼🌸✼═══┅┄ @FORSATE_HOZOR .
هوالحکیم برای فعالیت در هر صنفی مانند خیاطی، رانندگی، تره بار فروشی و هزاران کار تعریف شده در جامعه، نیاز به کسب مجوز از اتحادیه مربوطه و تایید شرایط فرد توسط یک نهاد بالادستی ست. بررسی صلاحیت نامزد شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان انجام می شود. یعنی خبری از اعمال نظر شورای محترم نگهبان نیست؛ شرایطی مطلوب آقای تاج زاده، اما به ضرر مردم ؛ به قدری تخلفات اعضای شوراهای شهر و روستا زیاد بوده که نیاز به یه دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم این منتخبین بدون فیلتر احساس می شود. هر جا سخن از خیانت به آرا و اموال مردم هست، نام تاج زاده است که می درخشد. ۱-متقلب و محکوم انتخابات ۷۸ مجلس ۲- شورش بر آرای اکثریت در سال ۸۸ ✍سیاووش 🆔 @FORSATE_HOZOR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آقای عراقچی هستن یه بار همه‌ی تحریم ها رو لغو کردن و با این وعده سه انتخابات رو بردن. دوباره نزدیک انتخابات شده، رفته یه بار دیگه همه تحریم ها رو لغو کنه!! دقت کردید چی شد؟! سال ۹۴ همه تحریم ‌ها رو لغو کردن. حالا رفته تا همه ی اون لغو شده ها رو دوباره لغو کنه!! 🙂 تا هنگامی که آقای عراقچی هستن، اصلا نگران تحریم نباشید! هر موقع دلش بخواد می ره تحریم ها رو لغو می کنه! مخصوصا هنگامی که به انتخابات نزدیک می شیم. 😄 به نظر شما این موجود زنده هم چنان بایست مسوول باشه، یا در درمانگاه روانپزشکی تحت درمان ؟!! 🆔 @FORSATE_HOZOR .
‍ هوالعزیز 💐 ! ▪️آقایان مدعی اصلاح طلبی هشت سال است که از مواهب و رانت های نجومی دولت روحانی در حد اعلاء بهره برده اند و حالا در واپسین لحظات عمر نکبت بار دولت خودشان جنگ زرگری راه انداخته اند که این دولت ما نیست! 👈حالا فرض محال را بر این می گذاریم که دولت روحانی اصلاح طلب نبوده و مثلا اعتدالی بوده !؟ ▪️خب اگر اینطور بوده باشد چه چیزی عوض میشد !؟ 👈🏾یعنی می خواهید بگوئید سیاست های کلی شما اصلاح طلبان برای اداره کشور با روحانی تفاوت می کند !؟ 👈مثلا سیاست خارجه شما چیز دیگری می شد!؟ ▪️کدام سیاستمدار شما تحصیلکرده امریکا و اروپا نیست و دلش برای امریکا و اروپا نمی تپد !؟ 👈🏾مگر تک تک بزرگان اصلاح طلب پای برجام قسم حضرت عباس نخوردند که الا و بالله برجام خوب است !!! 🤗کدام یک از شما اصلاح طلبان دُمتان به دُم امریکا و انگلیس گره نخورده !؟ ☝🏼اگر دولت روحانی دولت اصلاح طلبان نیست پس چرا همه تان از کوچک و بزرگ و متوسط در سال۹۲ و ۹۶ خودتان را به آب و اتش زدید که رای بیاورد !؟ ✋آقایان اصلاح طلب آیا در این هشت سال وزارتخانه های کلیدی دولت روحانی در دست وزرای شما نبوده ؟ 👈ظریف شما نبود که ۸ سال کشور را معطل برجام کرد و آخر کار هم بعد از آنهمه "هیچ "معاونش می گوید هدف ما برداشتن تحریمها نبود !؟ 👈🏾آخوندی شما نبود که صنعت پر اشتغال مسکن را به بهانه مزخرف تعطیل کرد و یک آجر راهم روی آجر نگذاشت !؟ 👈🏾زنگنه شما در وزارت ثروتمند نفت نبود که حماسه کرسنت و توتال و صادرات گاز به ترکیه و واردات گاز از ترکمنستان و حذف کارت سوخت و دهها خطای خانمان برانداز را مرتکب شد و دهها میلیارد دلار خسارت به کشور وارد کرد !؟ اگر دولت روحانی اصلاح طلب نیست پس شما اصلاح طلبان در این هشت سال گذشته در گلوگاههای اقتصادی کشور چه میکردید !؟ 👈🏾جهانگیری اصلاح طلب نیست !؟ اغلب تصمیمات مهم اقتصادی کشور با امضای جهانگیری ابلاغ نشده ؟ دلار ۴۲۰۰ تومانی دستپخت جهانگیری اصلاح طلب نیست !؟ ▪️آقایان اصلاح طلب اگر دولت روحانی دولت اصلاح طلبان نبوده پس شما در آن چه غلطی می کردید !؟ شما هم رفته بودید یک موز بردارید و بروید !؟ 😊اصلا همه اینها به کنار ! به این سوال پاسخ دهید که مگر بین کارگزاران و اصلاح طلبان و اعتدالی ها و دیگر گروههای اصلاح طلب در شیوه اداره کشور تفاوتی هم وجود دارد !؟ همه آمده اید تا باز هم شانس خود را در شکستن مقاومت مردم امتحان کنید ! فاعتبرو یا اولی الابصار صالح ادیب💐✋ 🆔 @FORSATE_HOZOR .
🔴🔴🔴 چرت اسرائیل پاره شد| انفجار موشک در نزدیکی تاسیسات اتمی دیمونا ⭕️ساعتی پیش سرزمین‌های اشغالی شاهد انفجارهای پیاپی و فعال شدن آژیر حمله موشکی و تلاش‌های سامانه پاتریوت بود. 🔹هدف این حملات، تاسیسات اتمی دیمونا بود. علاوه بر این خبرنگار روزنامه جروزالم‌پست نوشت: صدای چندین انفجار در اورشلیم، رام‌الله و چند منطقه دیگر به گوش می‌رسد. 🔹ارتش صهیونیستی به حالت آماده‌باش درآمده و هنوز نمی‌دانند از کجا خورده‌اند اما گفته می‌شود این موشک‌ها از سوریه شلیک شده‌اند. 🆔 @FORSATE_HOZOR . 🔺🔺🔺🔺🔺🔺
. 💥منابع مطلع: انفجار در شرکت تسلیحات سازی اسرائیل توسط یک عامل نفوذی و در قالب عملیات انتقام‌جویانه رخ داده/ مخازن سوخت جامد منفجر شده‌اند!!! . 🆔 @FORSATE_HOZOR .
سلام علیکم خدا قوت به همگی بزرگواران💐 اعتراف فرمانده ارشد آمریکا به از دست دادن برتری هوایی در برابر ایران رسیدن به مرز برابر ، و در بخشی که در حوزه‌ی قدرت و نمایش یک نیروی نظامی بوده، آسان نیست. چه این که معمولا برابر این اعترافات مقاومتی چند ساله صورت گرفته و مهم تر آن که این شکست دشمن برابر بخشی از توانمندی نظامی جمهوری اسلامی ایران بوده که بروز یافته و عملیاتی شده است. نکات یاد شده در بخش سخت افزار و آن چه قابل اندازه گیری ست، ارایه شد. برگ برنده‌ی و توان توفنده‌ی نظام اسلامی، اراده هایی ست که با یاری خدا در میدان رزم، توان تحمیل بر هر اراده‌ی غیر الاهی را دارند. نمونه همین یمنی های شریفی که با دست خالی و شکم های گرسنه، برابر قدرتهای مادی و جنگ افزاری جهان ایستاده و روز به روز به پیروزی نزدیک می شوند.🌼 ✍سیاووش 🆔 @FORSATE_HOZOR .
‍ طبیعی ست که وین پای چک و چانه در جزییات پیشنهاد آمریکا نیست. مقامات رسمی آمریکا از پیشنهادی سه مرحله‌ای سخن گفته که از بخش نخست آن که تحریم های ترامپی بود ، بگذریم، در بخش دوم پیشنهاد، یعنی رفع بخشی از تحریم ها ، مجال زیادی برای گفت و گو نیاز دارد. دلیل هم آن است که هر پیشنهاد اصلاحی، همه‌ی قواعد توافق گذشته را به هم زده و نیازمند طراحی و ارزیابی و کارشناسی‌های بیشتری ست. ( برای روشن شدن موضوع و از سرناچاری به کارشناسی و ارزیابی اشاره می شود، جدی نگیرید لطفا!😊) پس، رفت و آمد یک ماهه برای رسیدن به توافق از سوی یکی از دروغچی‌های برجام ، یک سرگرمی و بازی نخ نما شده تلقی می شود. متنی آماده شده و عراقچی قرار است با هر ترفندی که در آستین دارد، امضای آن را برای غربگرایان در پیش از تبلیغات به ارمغان آورد. سریال دوساله‌‌ی مذاکرات نمایشی برجام و تطابق غیر قابل باور متن امضا شده با متنی که گروه بین المللی بحران دو سال پیش از برجام تهیه کرده بودند، به خوبی بازی روحانی و عروسک‌های مذاکراتی را نشان می دهد. پرسش؛ به نظر شما لغو همه‌ی تحریم ها نیاز به چند جلسه مذاکره داره؟! آقای عراقچی! غیر از اونی که حرف قطعی نظام هست، هر تعهدی که بدی به راحتی برگشت خواهد خورد. ✍سیاووش 🆔 @FORSAT_HOZOR .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
(۸۶) ┄┅═══✼🌸✼═══┅┄ (قسمت ۴۹) اهل بیت(ع) مدیران عالم فَإِنَّ حِزْبَ اللَّهِ هُمُ الْغَالِبُونَ (مائده ۵۶) آیا استنباط و معنای این آیه این است که خداوند فرموده حزب الله پیروز خواهدشد یا پیروز است؟ بدرستی که خداوند فرموده حزب‌الله پیروز است و استمرار در طول تاریخ دارد. براستی که فرمانروای عالم خداوند رحمان است و اگر ابلیس آزادنه اقدامات خود را انجام میدهد جز با اذن خداوند و تا روز معلوم نیست. حزب شیطان تصور میکند شیطان پیروز میدان است و سرانجام پادشاهی جهان متعلق به اوست و یهود و ماسونها این پادشاهی را نیابتا به ملکه انگلیس داده و ۱۳ خاندان برتر توسط ۳۰۰ خاندان گوش بفرمان و زیر دست (که مطالق برخی برآوردها حدود ۹۰درصد ثروت جهان را در اختیار دارند) جهان را کنترل خواهند کرد. ولی در طول تاریخ مدیریت دست دیگری است و همواره این نقشه‌ها نقش بر آب شده است. چگونه است که گنبد آهنین که توسط اجنه مدیریت و کنترل میشود و عبور حتی کبوتری را رصد میکند، قادر به شناسایی پهبادهای حزب‌الله نیست. جز این است که خداوند آنها را کور میکند؟ ┄┅═══✼🌸✼═══┅┄ @FORSATE_HOZOR .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
(۸۷) ┄┅═══✼🌸✼═══┅┄ (قسمت ۵۰) قسمت پایانی نابودی اسرائیل وَقَضَيْنَا إِلَىٰ بَنِي إِسْرَائِيلَ فِي الْكِتَابِ لَتُفْسِدُنَّ فِي الْأَرْضِ مَرَّتَيْنِ وَلَتَعْلُنَّ عُلُوًّا كَبِيرًا ﴿اسراء آیه٤﴾ ما در تورات به بنی اسرائیل خبر دادیم که دو بار در زمین فساد می کنید و به سرکشی و طغیان بزرگ دچار می شوید. با نگاه به سوره اسراء بنی‌اسرائیل دو بار فساد در زمین خواهند داشت که یکبار موجب پراکندگی آنان شده و بار دوم مجدد بدنبال احیای حکومت شیطانی بر روی زمین است که توسط جبهه حق نابود خواهد شد. امروزه یهود و تلاشهای شیطانی آنها در جهت جامعه یکپارچه جهانی یا اسم دیگر آن، دهکده جهانی ادامه دارد. انها ناخواسته و با ابزارهای رسانه‌ای و اقتصادی و حاکمیتی و... خود در حال گسترش فساد در زمین هستند و وعده الهی است که این فساد دوم باعث نابودی آنان خواهد شد لیکن به تصور اینکه با این فساد شیطان حاکم و فرمانروای خواهد شد ، برنامه خود را ادامه میدهند. با این قسمت فصل برنامه شیطان پایان یافت، لیکن سایر قسمتهای شوالیه های تاریکی ادامه دارد. ┄┅═══✼🌸✼═══┅┄ @FORSATE_HOZOR .