محبوبِ من
اما زنده ماندن،
بی شما خیلی دشوار است . .🌱💚
#امام_زمانم
⇨@FZ1389
یک سال گذشت... یک سال از پرواز ابدیات. عموی عزیزم، اگرچه جای خالیات در میان ما با هیچچیز پر نمیشود، اما نام نیک و رشادتت، چراغ راه زندگی ما باقی خواهد ماند. شهادت، برازنده مردانی چون تو بود که جانشان را برای باورهایشان نثار کردند. اولین سالگرد پروازت به سوی معشوق،گرامی باد🥀
#شهید_حبیب_الله_اکبریان
⇨@FZ1389
- چرا گریه میکنی؟ اون فقط یه قاب دو نفرست
اون قاب دو نفره💔:
أَلـلّٰھُــمَّعَجِّـلْلِـوَلِـیِّـکَــــٱلْفَــرَج
⇨@FZ1389
ترامپ حرام لقمه راهش را یاد گرفته حمله میکند
عقب می نشیند
مجدد به میز مذاکره باز می گردد
همزمان برای آینده تهدید مجدد می کند.
می دانید چرا ؟ چون اطمینان دارد عده ای در داخل با نام «مذاکره» طلسم می شوند!
#رائفی_پور
⇨@FZ1389
عموی مهربانم! هنوز هم باور رفتنت سخت است. یک سال بدون تو گذشت، اما هر بار که از شجاعت و منش تو حرف میزنیم، انگار دوباره در کنار مایی. تو قهرمان زندگی ما بودی و خواهی ماند.
اکنون دلِ ما مانده و یک جهان دلتنگی؛
جای خالیت در میان ما سنگین است،
اما نامت در مسیر حق، روشنتر از همیشه خواهد بود
روحت در آرامش ابدی و در جوار رحمت الهی باشد
#شهید_حبیب_الله_اکبریان
#روزمرگی
⇨@FZ1389