من با دو چشم خویشتن دیدم
که جانم میرود...💔
دایی بخاطر اهانت به حضرت اقا شهید شد...
اگه این روز بود چه میکرد💔🥀
#فاسا_نگار #حضرت_آقا #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
رُفقای قشنگم♡
به هیچ عنوان کسی پروفایلش رو مشکی
نکنــــه الان وقــــت جــــا زدن نیست وقت
ِضعف نیست نــــه پرچم رو سیــــاه کنید
نه پــــروفایل ..
عکس رهبــــر رو بزارید پروفــــایلاتون
بااقتــــدار با عزت و قــــوی باشیددد !
" گر پدر رفت تفنگ پدری هست هنوز 🖤 "
به رسم عادت
تولدم مبارک🙂🖤
۱۳اسفند...
اصلا فکر شو نمیکردم روز تولدم
انقدر حالم بد باشه و رهبر رو
از دست داده باشم💔🥺
#فاسا_نگار #تولدم #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
مُهِم نیس پُشتِ سَرمون
چی میگن مُهم اینِ ک تو رومون
جُرعت نَدارن حرف بزنن...😎✌️🏻
#فاسا_نگار #ایرانم #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
زندگی همیشه سخت ترین
جنگ هاشو تقدیم قوی ترین
سربازاش میکنه...🥺💪🏻
دمتون گرم که انقدر پای کارید😉
#فاسا_نگار #ایران #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
برای شهید شدن
گاهی یک خلوت سحر هم کافیست
دلکه شهید شود
در نهایت انسان شهید می شود :)🤍
رهبر عزیزم راهت ادامه دارد🥲🫀
#فاسا_نگار #رهبرم #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
ما چندین بار خواهیم مرد
از فراقت...💔
در روز درخت کاری
در نماز عید فطر
در پیام سال نو
در ۱۵ خرداد
در عصر عاشورای محرم
در فاطمیه...
ما قرار است چندین بار
به یاد جای خالی ات بمیریم
ای عزیز ملت...🖤
#فاسا_نگار #رهبر_شهیدم #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
قسم به خون پاکت
راهت ادامه دارد
رهبرم...🖤🖐🏻
#فاسا_نگار #رهبرم #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
فرقی نمیکنه بیحجاب باشی یا باحجاب،
مهم دلهای ماست که برای ایران میتپه.
الان وقتش نیست که کنار هم اختلاف داشته باشیم،
این بلاها و سختیها سر همهمون داره میاد.
اتحاد ما، تنها راه حفاظت از میهنمونه...🇮🇷🙃
#فاسا_نگار #ایران #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar