تو گناه نکن... 🚶🏻♀
ببین خدا چجوری حالتو جا میاره،
زندگیتو پراز وجودِ خودش میکنه،
_عصبی شدی؟!
+نفس بکش بگو؛ "بیخیال، چیزی بگم
امام زمان ناراحت میشه"🥀
_دلخورت کردن؟!
+بگو؛ خدا میبخشه منم میبخشم
پس ولش کن!! 🍃
_تهمت زدن؟
+اروم باش و توضیح بده و
بگو! به ائمه علیه السلام هم خیلی
تهمتا زدن...💔
_کلیپ و عکس نامربوط خواستی ببینی؟!
بزن بیرون از صفحه بگو مولا مهم تره!😉
_نامحرم نزدیکت بود؟!
+بگو مهدی فاطمه خیلی خوشگلتره
بیخیال بقیه...!🫂🥲
چقدر قشنگ بود این متن
کاش بتونیم همه این
کار هارو انجام بدیم...🥺
و فقط و فقط برا امام زمانمون🙃
#فاسا_نگار #خدا #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
میگن شب های قدر کسی که حق الناس به گردنش باشه صداش اون بالا ها نمیرسه! . .
فلذا حلال کنید منو:)...
التماس دعای فراوان :) . .
دامن کشان رفتی
دلم زیر رو شد...💔🥀
تجمع امشب🥲
#فاسا_نگار #تجمع #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
گمراه نشود آنکه
تپش های دلش حُبّ علی ست...🌱
هیئت خونه بابام برای
شهادت بابا حیدر و
شهادت بابا سید علی...💔🥀
#فاسا_نگار #شهادت #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
جبران نمیشوی...🥀
حتی با گریه های عمیق...💔🥲
دلمون خیلی تنگ شده آقا جان🙂❤️🩹
کاش بودین و میومدین دلگرمی...
میدادین به ماها و خانواده شهدا😔
#فاسا_نگار #رهبرمون #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
رهبرم آسوده باش
که راهت ادامه دارد...🥺🌱
توی هوا بارونی در راهِ
تجمع با خانواده😍✨
#فاسا_نگار #رهبرم #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
چه خوب چشمه نماندیم و آبشار شدیم
به رغم سختی صخره،ادامه دار شدیم
چنان جواب مهیبی به سنگ ها دادیم
که روی حافظهی کوه،ماندگار شدیم
اولین روز قدس بدون رهبرمون😔
#فاسا_نگار #روز_قدس #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
دمتون گرم که اینطوری
پای انقلابتون وایستادین🌱
حتی اگه هوا سرد هم باشه
حتی اگه هوا بارونی هم باشه
ما کف خیابونیم...😎🖐🏻
#فاسا_نگار #کف_خیابون #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شروعش با شما بود،
پایانتون با ما...😌💪🏻