فـاسـانـگـار|𝐅𝐚𝐬𝐚 𝐍𝐞𝐠𝐚𝐫🇮🇷
شهادتون مبارک🙂💔
آخرین پیام شهید علی لاریجانی:
مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است...
وقتی میگم زیاد عکس دارم:
تازه خیلی هاشو پاک کردم
اولین چهارشنبه سوری بود...
که انقدر بهم خوش گذشت🤌🏻🥺
ترامپ سوزی،پهلوی سوزی،نتانیاهو سوزی و...
#فاسا_نگار #ترامپ_سوزی #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
فـاسـانـگـار|𝐅𝐚𝐬𝐚 𝐍𝐞𝐠𝐚𝐫🇮🇷
وقتی میگم زیاد عکس دارم: تازه خیلی هاشو پاک کردم اولین چهارشنبه سوری بود... که انقدر بهم خوش گذشت
چون عکس های تجمع زیاد هست
اینطوری میزارم حالا بعدا تکی هاشم میزارم😉
غمگین ترینم...
ای کاش الان ذوقی بود برای عید...
ای کاش الان امیدی بود که آقا میاد صحبت میکنه
ای کاش اصلا ۱۴۰۴ نمیومد که بخواد تموم شه...😔
امشب داشتم با خودم میگفتم تازه قراره ۱۴۰۵
دلتنگی هامون بیشترم بشه تازه هنوزم نفهمیدیم
که چه کسی رو از دست دادیم هنوزم داغیم...💔🥲
ای کاش این اتفاق خواب بد بود...😭
ای کاش بیدارم میکردن و میگفتن پاشو بابا خواب بد دیدی
بعد یه لیوان آب میخوردم و تلویزیون رو روشن میکردم
و آقا رو توی تلویزیون میدیدم که داره بهمون امید میده...
ای کاش...😕