بعضی پیام هارو داخل همون ناشناس جواب دادم
بنظرم نیازی نبود بیارم داخل کانال🙂
خسته ام...🥲
کلی پک درست کردیم....
کلی پک بخش کردیم:)))
خیلی حس خوبی داشت🤗
*دوستان اگه عکس با کیفیت متن رو میخواین
داخل ناشناس بگید تا بزارم داخل کانال🌱
https://eitaa.com/nashenas_app/app?startapp=link_1wmuk71&btn=فـاسـانـگـار|𝐅𝐚𝐬𝐚.𝐍𝐞𝐠𝐚𝐫🇮🇷
تجمع دیشب🥺
دمت گرم هم وطن🌱
مرسی که خیابون رو خالی نمیزاری🦋
#فاسا_نگار #تجمع #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
عاشقـٰانرادرخیابـٰانهای
منتهیبه‹حسین›میشودیـٰافت...!🌱
امشب این زوج جذاب رو دیدم...
کلی ذوق ذوقی شدمممم✨
دمتون گرم🥺🌱
آرزوی خوشبختی دارم براتون❤️
ان شاء الله همیشه در همین راه باشید🦋
#فاسا_نگار #زوجتجمع #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
آقا جان سربازات آمادن🥺🌱
نی نی گوگولییی🦋
#فاسا_نگار #نینیتجمع #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
ما روزی به دست می آییم که شهید شویم
"شهید آوینی"
شهید شهرمون💔
#فاسا_نگار #شهدا #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
در این میدان اگر تنها اگر زخمی ولی هستیم
و تا جـٰان در بدن داریم با رهبرمون هستیم💔🥲
باحضورتون شهر رو قشنگ کردینااا🦋✨
#فاسا_نگار #رهبرمون #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar